niedziela, 20 września 2015

#20 koncert Dawida Kwiatkowskiego



Hej :)
Byłam wczoraj na koncercie Dawida Kwiatkowskiego.
Tego koncertu od dawna nie mogłam się doczekać.
To naprawde niesamowite przeżycie, to był jego pierwszy akustyczny koncert i wyszło to bardzo fajnie. Niestety nie udało mi się stać w pierwszym rzędzie bo za późno przyszłam :(
Ale co z tego, grunt że byłam. Uwielbiam Dawida i jego muzyke.
Macie niżej kilka zdjęć  koncertu :)
Miłego oglądania. 

 I stylizacja :















7 komentarzy:

  1. Gdzie byl koncert? ;) Slicznie wygladalas :*

    http://alwaysmadbyme.blogspot.com/2015/09/difficult-friendship.html

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny outfit ;) na pewno bawilas sie swietnie ;) pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja :) Uwielbiam jeździć na koncerty ;)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! <3
    Może wspólna obserwacja? :) Daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę koncertu <3 Śliczne stylizacje :)

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia