sobota, 3 września 2016

#53

POKAŻ SWOJE NATURALNE PIĘKNO - ANNABELLE MINERALS /                 DLACZEGO WYBIERASZ KOSMETYKI MINERALNE ? 

Witajcie :*
Postanowiłam przyłączyć się do akcji na portalu Zblogowani - Pokaż swoje naturalne piękno.    Akcja polega na wykonaniu naturalnego makijażu i odpowiedzenie na pytanie : dlaczego używasz kosmetyków mineralnych ? Jeśli interesuje Was temat kosmetyków mineralnych to zapraszam do czytania niżej :) Szczerze to nie wieże ze odważyłam się zrobić takiego posta i pokazać się bez makijażu no ale kiedyś musi być ten pierwszy raz. Zapraszam do czytania i oglądania zdjęć :)
To są kosmetyki którymi wykonywałam mój makijaż. 

1.
Moja twarz po nałożeniu podkładu ( RIMEL MATCH PERFECTION ) i  korektora ( CATRICE )

2.
Kredka do oczu z firmy BELL

3. 
Tusz do rzęs ( LOVELY - PUMP UP ) i brwi ( brązowy cień z WIBO )

4.
 Konturowanie ( KOBO )

5.


Szminka ( GOLDEN ROSE )

A więc tak wygląda mój codzienny w miarę naturalny makijaż :)
Przejdźmy teraz do kosmetyków mineralnych, szczerze mówiąc nigdy ich nie używałam ale od jakiegoś czasu mam ochotę sobie jakiś kupić, dużo czytałam o tych kosmetykach a teraz mam okazję wygrać kilka dzięki zBLOGowanym. W odpowiedzi na pytanie konkursowe : 

DLACZEGO WYBIERASZ KOSMETYKI MINERALNE ?

Kosmetyki mineralne zapewnią naturalny wygląd oraz pięknie podkreślą urodę, tuszując jednocześnie wszelkie niedoskonałości. Moja twarz nie wygląda tak jak bym chciała, jest na niej wiele doskonałości a kosmetyki mineralne bardzo by mi pomogły w zatuszowaniu wszelkich zmian na mojej skórze.






Mam nadzieję ze post wam się podobał :) 
BARDZO PROSZĘ O GŁOSY :)







zBLOGowani.pl

17 komentarzy:

  1. ładny delikatny :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post dear! ♥♥♥
    https://vesnamar.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam malować się wtedy za każdym razem mogę inaczej wyglądać ;D


    https://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny, delikatny makijaż, choć myślę, że ładnie wyglądasz też bez niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Głos oddany :D Również obserwuję i pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze Ci powiem, że nie słyszałam o ''kosmetykach mineralnych'' !!! Pięknie wyglądasz bez makijazu, naprawde, ja gorzej hi hi :) Śliczny wyszedł Ci makijaz, pozdrawiam;)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice Inspirations

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, pierwszy raz słyszę o tej akcji i tych kosmetykach (mineralnych)
    pozdrawiam,
    http://ylali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny Ci wyszedł ten makijaż, ale moim zdaniem bez niego też bardzo ładnie wyglądasz :) Masz śliczne włosy :)

    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. I love you makeup! SO natural and chic. Also, love the revlon foundation. <3

    XOXO - Lovingrose_

    New Post: http://lovingrosestyle.blogspot.com/2016/09/august-2016-favorites.html

    P.S. Also, would you love to follow each other on GFC for being blogging sisters and inspiration. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny makijaż. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie u Ciebie makijaż na szczęście wiele nie zmienia, tylko podkreśla :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM << zaobserwuj jeśli Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny, delikatny makijaż, piękne brwi<3
    co powiesz na wzajemną obs? daj znać w kometarzu:)
    buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  15. rzeczywiście bardzo naturalnie :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się takie makijaże, które są takie delikatne, jak Twój. W takich czuję się najlepiej, albo gdy nie jestem umalowana w cale.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia