niedziela, 8 października 2017

LINZICLIP | SPINKI | RECENZJA

Spinki - Linzi Clip
Kolczyki - KLIK 
Kolczyki - KLIK 
Koszula - KLIK 
Hej :)
Niedawno nawiązałam współpracę z DLM, jest to firma z wszelkiego rodzaju kosmetykami i rzeczami do codziennego użytku.  Jako pierwszą rzecz dostałam klipsy do włosów, są fajnym dodatkiem do fryzury a także szybkim sposobem na upięcie włosów. Ja posiadam 3 małe spinki oraz 1 dużą. Powiem szczerze że ja od dawna używam takich spinek ale nigdy nie przywiązywałam uwagi do ich wyglądu, koloru oraz wykonania, zawsze gdy jakaś mi się zepsuła to kupowałam nową. Natomiast te spinki mają przepiękne wzory oraz kolory a także są bardzo dobrze wykonane i super trzymają włosy, a z resztą sami zobaczcie. Niżej umieszczam kilka zdjęć <3


 Nie zwracajcie uwagi na mój odrost XD już nie długo wybieram się do fryzjera.

8 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądają te elementy, na pewno ułatwiają pracę z włosami. Pozdrawiam i gratulację współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  2. niby takie małe popierdółki, a jakie przydatne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne są te spinki
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne bardzo fajne spineczki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/karmelowa-narzutka.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Te spinki zapewne ułatwiają życie.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie świetne się sprawdzją te klipsy. te małe fajnie się sprawdziły u mojej córki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki bardzo ładne *-*


    http://allegiant997.blogspot.com/2017/10/pink-world.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia