niedziela, 18 lutego 2018

DŁUGIE BLOND WŁOSY | ZIELEŃ | RÓŻOWE DODATKI




Dziś coś nowego. Długie blond włosy o których zawsze marzyłam, nareszcie je mam. Powiem wam że troszkę dziwnie się w nich czułam, pewnie to tylko kwestia przyzwyczajenia, ale bardzo lubię tę perukę. Jedyny minus w niej to za ciemny odrost, żeby włosy wyglądały w miarę naturalnie założyłam czapkę na głowę.

W dzisiejszej stylizacji postawiłam na ciemne kolory, duża sztruksowa kurtka idealnie pasuje do czarnych spodni i litów. Czapka jak już wiecie została ubrana ze względu na nienaturalny odrost na peruce, ale aby wszystko idealnie pasowało dobrałam jasnoróżowy sweter, dzięki niemu wszystko ze sobą ładnie współgra. Moim ulubionym elementem w tej stylizacji jest piękna zielona torebka, zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. Dajcie znać co sądzicie o stylizacji i czy podobają wam się peruki <3 
Peruka - KLIK 
Torebka - KLIK 
Sweter - KLIK










Zdjęcia - FotoHart

83 komentarze:

  1. Przecudowne zdjęcia <3 w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja :) Bardzo fajna torebka i buty. Całość wygląda jest boska ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Luzna stylizacja z przepięknym akcentem na torebkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega outfit, peruka wymiata ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, a te włosy wymiatają! ♥

    Mój blog, zapraszam cieplutko >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow jakie przepiękne zdjęcia i ty kochana ślicznie wyglądasz!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny outfit, bardzo ładnie Ci w takich włoskach ;)
    Poklikałam ;*

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL



    instagram

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałam, że to prawdziwe włosy :D
    Ślicznie wyglądasz.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie trochę za duży odrost...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna stylówka, dobre zdjęcia ;)

    Zapraszam https://rudalumpoholiczka.blogspot.com/2018/02/z-lumpeksu-na-randke.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze, ten odrost ma coś w sobie, chociaż niewiele go widać, ale mimo wszystko wydaje mi się , że gdzieś daje takiego pazura tej stylizacji, która również zasługuje na brawa. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw! Wspaniala torebeczka! ♡ I cudooowne włosy ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Peruka obłędna, chciałabym mieć takie swoje włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna torebka, całość bardzo fajnie się prezentuje😉
    https://pielegnacyjny-zakatek.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Moją uwagę przykuła torebka! Booska! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia :) Podoba mi się stylizacja, zwłaszcza torebka i czapka ;) A bujna peruka robi wrażenie! Ileż ja bym dała by mieć takie piękne naturalne loki! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super zestaw :D Bardzo mi się spodobała torebka! :D

    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się ta stylizacja <3 Najbardziej do gustu przypadła mi kurtka. Peruka jest boska.
    Pozdrawiam i obserwuję
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna Natalia jak zawsze :* <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękne zdjęcia! Te miejsce i ty tworzycie fajny klimat. A wlosy myślałam ze naturalne Haha
    www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Peruka wygląda bardzo realistycznie! Pozdrawiam, świetne zdjęcia :)

    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cały look boski <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/recenzja-fotoksiazki-prezent-last-minute.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Do twarzy by Ci było w tak długich i kręconych włosach, a stylizacja nie w moim typie, ale ważne, że Ty czujesz się w niej dobrze i swobodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdybyś nie napisała, że to peruka to w życiu bym się nie zorientowała :)
    Torebka naprawdę fajna.

    Zapraszam na nowy post (a w nim relacja z nart)
    Pozdrawiam! ♥ Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to się cieszę że wygląda tak naturalnie <3 dziękuję <3

      Usuń
  26. Bardzo fajnie Ci w takich włosach ;) Podobają mi się też buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawa propozycja, jeśli podłączyć tu coś co kupiłam ostatnio tutaj to coś fajnego się otrzyma. Jednak Twoja inspiracja ma coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękna fryzura :) Bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jakie długaśne włosy! :) uwielbiam khaki i połączenie go z różem, bardzo mi się podoba całość :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Great post.
    Mybe folow for follow. :)
    http://goldeeenboy.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  31. ale masz śliczne te włosy :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. wyglądasz zjawiskowo ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne zdjęcia... ta peruka bardzo Ci pasuje, choć ja pewnie bym się na perukę nie zdecydowała (przynajmniej w tej chwili :P )
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcia! Peruka bardzo Ci pasuje, a cała stylizacja jest super! Torebka bardzo przypadła mi do gustu :)
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji.
    Torebka jest boska. :)

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajnie się prezentuje ta peruka. Włosy wyglądają jak prawdziwe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Hi Natália,
    Beautiful look.
    Thank you for your visit, I loved your blog and I'm following you.
    Kisses
    Maria de
    Divagar Sobre Tudo um Pouco

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie wyglądasz! :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. W blond włosach naprawdę Ci do twarzy. Prześliczna stylizacja, a ta torebeczka to zdecydowanie mój faworyt. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna stylizacja, ale czapeczkę muszę sobie taką zakupić ! *.*

    Pozdrawiam oraz obserwuję ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  41. Bellissimo post foto favolose
    Ti seguo https://testoprovo.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo podoba mi się ta peruczka, tak samo jak torebka.
    Sama kiedys czesto gesto chodzilam w perukach, kiedy miałam krótkie włosy, teraz niestety moja kolekcja ich sie zmniejszyla i uzywam ich tylko czasem do zdjęc
    buziaki
    Jak zwykle Niezwykle - Misa Durst

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja w tej peruce jeszcze na miasto nie wyszłam, ale mam nadzieje że w końcu to zrobię

      Usuń
  43. Bardzo fajnie wyszłaś na tych zdjęciach, taka fryzura Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajna stylizacja ,bo i modelka ok.Zdjęcia warte
    Obejrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo mi się podoba ta różowa czapka i ja również jetem wielką fanką jeśli chodzi o różnego rodzaju nakrycia głowy. Najwięcej ich zamawiam od https://hatfactory.pl/ gdzie wiem, że takie czapki czy kapelusze są najwyższej jakości. Jak dla mnie jest to świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ta stylizacja i połączenie kolorów są bardzo trafione.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia