poniedziałek, 9 lipca 2018

CZARNA SUKIENKA | CZERWONE DODATKI | BONPRIX

 Dzisiejsza stylizacja jest bardzo prosta, do pięknej czarnej sukienki z BONPRIX dobrałam czerwone dodatki. Boska katana od NA-KD to coś z czym prawie wogóle się nie rozstaję, kocham ją. Aby uzupełnić stylizację dodałam czerwoną torebkę z F&F, jest ona bardo pojemna, można zmieścić do niej naprawdę wiele rzeczy. Kolejna część stylizacji to bardzo wygodne espadryle z BONPRIX, uwielbiam w nich chodzić.
Dajcie koniecznie znać jak podoba wam się moja stylizacja. 

Sukienka - KLIK
Espadryle - KLIK
Kurtka - KLIK
Torebka - F&F






Zdjęcia - FotoHart

30 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się ta kurtka

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka jest świetna! Ma fantastyczny kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba ma ekstra kolor :) i moje ulubione połączenie czerni i czerwieni.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    https://desa17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. swietnie wygladasz, masz ciekawy kolor wlosow ;)

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wygląda ta kurtka dodaje pazura tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja :) uwielbiam czarny z czerwonym

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwony Ci bardzo pasuje <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/red-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  8. black&red is always a great idea! Your photos are so cool!
    https://leraseyo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. This is very nice
    https://www.melodyjacob.com/2018/07/what-to-wear-to-wedding.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Boska kurtka!! Muszę sobie podobną sprawić. Zresztą ta sukienka z tyłu prezentuje się mega zmysłowo przez te wycięcia <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest piękna! Prosta, a zdobienia robią swoje
    Pozdrawiam
    Stelladj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite zdjęcia wyglądasz wspaniale! :D sukienka jest mega, podobną widziałam na zoio, ale na mnie tak świetnie jak na Tobie, by nie wyglądała. Wyglądasz na prawdę pięknie ❤️ pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ Ty masz świetne zdjęcia :*
    Stylizacja bardzo na plus. Przypadła mi do gustu :*

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz! Ta kurteczka nadaje charakteru.

    Zapraszam na nowy post! A w nim relacja z Open'era ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz. Obserwuję
    Pozdrawiam! Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Que look maravilhoso, eu amei! *--*
    Beijos. ♥
    Diário da Lady

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely outfit! The dress staggeringly sits on the figure, and I fell in love with the bag!

    wdresscode.blogspot.ru
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna sukienka! A zdjęcia są cudowne :) ja również uwielbiam czerwone dodatki!
    olsonbxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia, super wyglądasz! :D
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia