poniedziałek, 3 września 2018

CZARNY SWETEREK | NA-KD | JESIENNE KLIMATY

 Dzisiejszy post postanowiłam zrobić w jesiennych klimatach, co nie oznacza że już w ogóle nie będzie tu letnich zdjęć. Wręcz przeciwnie mam jeszcze mnóstwo letnich stylizacji i chce je wykorzystać. 
Stylizacja składa się głównie z ciuchów od NA-KD , gdy zobaczyłam te spodnie i sweterek od razu miałam przed oczami całą stylizację i klimat zdjęć. Piękny czarny sweterek z wycięciem idealnie pasuje to spodni z wysokim stanem i czarnych litów. Bardzo lubię tę stylizację.

Dajcie koniecznie znać jak wam się podoba stylizacja <3 oraz mam dla was kod rabatowy do www.na-kd.com z hasłem nataliakrzyszkowska20 dostaniecie 20% zniżki na zakupy.


Buty - Born2be
Naszyjnik - Reserver
Kolczyki - Forever21











ZDJĘCIA - FOTOHART

40 komentarzy:

  1. swietnie wygladasz, mega do Ciebie pasuje ten kolor na ustach <3

    ANGELIKA MARTKO

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie wyglądasz. Sweterek prezentuje się bosko ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie zamawiałam z tej firmy 😊🤫
    Muszę zerknąć na ich strone.
    Bardzo ładne zdjęcia 💕

    https://twinstyl.blogspot.com/2018/09/skorzystaj-z-drogerii-oriflame-i.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sesja, zdjęcia z przyjemnością się ogląda :)
    Co do stylizacji , to idealnie wszystko do siebie pasuje, a czarne sweterki bardzo lubię 😍
    Buziaki .

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ubrania z tego sklepu są na prawdę genialnej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna stylizacja

    https://www.youtube.com/watch?v=NDi4T5JtuBs&t=3s

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajebisty blog *.* Stylówka mega w moim guście :D <3 <3

    Jestem tu nowa :( Blog <3
    Jeśli się spodoba proszę o follow <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing photos, I like :D

    Ariadne ♥
    www.devoltaaoretro.com.br

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja -uwielbiam takie klimaty 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Que look lindoooooo! As fotos ficaram maravilhosas *-*

    bjs

    http://www.tpmbasica.com.br/2018/09/look-com-t-shirt-ny-floral-da-skull.html
    youtube.com/tpmbasica

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia w bardzo fajnym klimacie :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/08/basilurtea-naturalna-herbata.html

    OdpowiedzUsuń
  12. It's the kind of outfit I like, with dark colors. The photos were very beautiful. Have a great day!

    Blog Paisagem de Janela
    www.paisagemdejanela.com

    OdpowiedzUsuń
  13. This is a great casual look. I love the elegance of it.

    Kathrin | Polar Bear Style

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesień to zdecydowanie moja ulubiona pora roku. Kocham ubierać swetry bądź bluzy, a ten co masz na sobie naprawdę przypadł mi do gustu! :)

    vebth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Można powiedzieć, że troszkę mroczna ale bardzo ładna stylizacja :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się Twój kolor włosów. Zawsze chciałam sobie taki zrobić, ale nigdy nie miała odwagi, ale wszystko przede mną :D
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna stylizacja i zdjęcia, całość bardzo mi się podoba:)
    https://veetmia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Love ur outfit. You look so pretty

    torichux3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia