piątek, 28 czerwca 2019

CZARNA STYLIZACJA | BOJÓWKI

 Tak dokładnie, mamy piątek. A na blogu nie ma lookbooka tylko nowy post ze stylizacją, co się stało ? Szczerze, nic nadzwyczajnego, pliki z lookbookiem się usunęły, a ja nie chciałam was zostawić bez posta. W takim razie lookbook do tej stylizacji pojawi się w środę.

Dzisiejsza stylizacja jest totalnym spontanem, nie planowałam jej. Przed zaplanowaną sesją byłam na zakupach i po kupnie spodni stwierdziłam że będą one świetnie pasować do bluzki w której już dawno chciała zrobić zdjęcia. Co sądzicie o takim zestawie.

Mam dla was także kod rabatowy do SheIn, na hasło 7nata15 otrzymacie 15% zniżki na zakupy
Spodnie - Stradivarius
Czapka - Stradivarius 
Bluzka - SheIn ( 606886 )







Zdjęcia - FotoHart

6 komentarzy:

  1. Ciekawa stylizacja :)
    Pozdrawiam ;*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest bardzo ciekawa idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great look!!!!!! 😍😉

    PajaMala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja super i dość odważna :D fajnie pasuje do Twoich jasnych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mega ta bluzka z siateczki <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pasuje Ci ta stylizacja i jestem zdania, ze wyglądasz świetnie. Zauważam również, że lubisz czapki i inne nakrycia głowy. Ja również i ostatnio odkryłam na nowo berety https://hatfactory.pl/29-berety które moim zdaniem są po prostu świetne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia