piątek, 12 lipca 2019

CZERWONE OKULARY | ZIELONE TŁO

 To już kolejny post z czarną stylizacją, nie wiem co się stało że nagle pojawiło się w mojej szafie tak dużo tego koloru, chyba czas to zmienić. 
Dzisiejsza stylizacja składa się z czarnej sukienki ala hiszpanka na którą długo polowałam oraz czarnych szpilek z ćwiekami. Aby urozmaicić stylizacje postanowiłam dodać do niej czerwone okulary.
Dajcie koniecznie znać jak wam się podoba stylizacja. 
Mam dla was także kod rabatowy do SheIn, na hasło 7nata15 otrzymacie 15% zniżki na zakupy
Sukienka - SheIn ( 558020 )





Zdjęcia FotoHart

10 komentarzy:

  1. Fajne są te okulary, jednak one mi nie pasują a szkoda!
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz, piękne szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega podoba mi się ta stylizacja! Kocham okulary w outfitach bo uważam, że zawsze takie dodatki stanowią kropkę nad i :) Pozdrawiam cieplutko.
    zuzannadul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Very chic in that LBD!! :)

    And very sexy with those heels!! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja. Dodatki takie jak okulary i inne potrafią nadać charakteru całej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. moja kuzynka ma podobne okularki, też mają takie czerwone szkiełka, ale jej to okulary na daltonizm, dzięki którym dobrze widzi barwy, czy bez wady wzroku dobrze ci się patrzy przez te szkła?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia