poniedziałek, 5 sierpnia 2019

RÓŻOWA SUKIENKA | KAZAR

 Dziś przychodzę do was nowym postem, po dłuższych namysłach stwierdziłam że będę po woli rezygnować na nagrywania lookbooków. Mam w zapasie jeszcze dwa, ale ujrzą one światło dzienne dopiero za jakiś czas.
Dzisiejsza stylizacja składa się z różowego kombinezonu z długim rękawkiem, szczerze, podczas zamawiania byłam pewna że zamawiam sukienkę. Do outfitu dobrałam szare sandałki na słupku oraz torebkę w kształcie trójkąta. A na koniec aby dopiąć wszystko na ostatni guzik użyłam mojego ulubionego perfumu od Kazar, jestem zakochana w jego zapachu

Na hasło 7nata15 macie 15% zniżki na zakupy w SheIn 
Sukienka - SheIn (660611)















4 komentarze:

  1. Your long bell sleeved sleeved off-shoulder ruched pink SheIn romper looks very feminine and pretty, and you look beautiful modelling it!
    Your mascara, eyeshadow and lipstick and vibrant pink nail polish also look beautiful.
    P.S.: I also love your Stylebynatalia's Channel YouTube videos

    my blog
    my YouTube
    my Twitter

    OdpowiedzUsuń
  2. To sukienka a nie kombinezon? ;) mimo to wyglądasz pięknie!
    xoxo
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyglądasz!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta stylizacja jest bardzo w moim guście. Podoba mi się połączenie kolorystyczne różu z szarymi dodatkami i złotem.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia