poniedziałek, 9 grudnia 2019

POWRÓT | VESTITO

 To chyba ten moment kiedy trzeba wrócić na bloga, bardzo tęskniłam za dodawaniem zdjęć tutaj. Jestem właśnie po 4 sesjach więc będę mieć co zamieszczać. Jutro planuje także porządne zmiany w wyglądzie więc jeśli chcecie widzieć co się bedzie działo to zapraszam na mojego instagrama. 

Sesja którą właśnie widzicie, była jedną z szybszych jakie wykonywałam. Padało oraz było max 5*C, ale efekty są świetne. Sukienka pochodzi ze sklepu Vestito, jest ona cudowna i wybieram się w niej na studniówkę.












3 komentarze:

  1. Piękna suknia! Bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam :*

    https://toskaonline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wdów, pięknie w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiedzieć, że wyglądasz olśniewająco, to jak nic nie powiedzieć! WYGLĄDASZ CUDOWNIE! Ja też na studniówkę zdecydowałam się na sukienkę z warstwą tiulu, tylko moja jest złota. :)
    Pozdrawiam, Werka

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia