wtorek, 25 lutego 2020

RÓŻOWY ZAWRÓT GLOWY | CZARNA STYLIZACJA

 Ciąg dalszy zdjęć z Zakopanego, to miejsce było super. Choć zdradzę wam że za tydzień/dwa jadę w chyba jeszcze fajniejsze miejsce, miałam tam mieć sesje juz z dwa miesiące temu, 

Dzisiejsza stylizacja składa się z samych czarnych rzeczy, myślałam że ten kolor będzie moim ulubionym gdy znów wróciłam do brązu, ale chyba sie myliłam. Na sobie mam czarne spodnie do których dobrałam czarny sweter i śliczne czarne futerko 

 Na hasło 39nata15 macie 15% zniżki na zakupy w shein 
Futerko - Shein













Zdjęcia - Karolina Drużba

9 komentarzy:

  1. Ślicznie kochana wyglądasz! <3
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nossa que artigo fantástico, por isso que estou quase todos os dias visitando e lendo seus artigos. Porque sempre tem conteúdos interessantes e de qualidade.

    Beijos !!

    Meu Blog: Loterias

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarny kolor wygląda świetnie w każdej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie tu u Ciebie muszę częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  5. wartościowy wpis na tym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wygladasz. Extra zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  7. doskonałe ujęcia, świetne oko i wyczucie chwili - nie każdy tak potrafi oddać uczucia na fotografii i stylówa też super

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia