wtorek, 14 lipca 2020

LAWENDOWE POLE

 Dziś coś nie jest mój dzień, jest taka piękna pogoda a ja myślę tylko o tym żeby pójść spać. Teraz leże w łóżku, nie miałam w planach włączać laptopa ale stwierdziłam że mam tyle zdjęć że czas je wam pokazać. Zdjęcia są robione w ogrodzie pełnym lawendy. A na sobie mam uroczą piżamkę od Shein
Na hasło PL79 macie 15% zniżki na zakupy 
Piżama - Shein  1208476








                                                                   Zdjęcia - karolinadruzba

5 komentarzy:

  1. Ostrów? :) Mieszkam niedaleko tego pola.
    Jest na nie od kilku lat niezły szał. Fajne fotki.

    Zapraszam na nowy post, w którym zabiorę Cię na spacer po Amsterdamie.
    Mój blog-KLIK
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. These photographs of you in the lavender garden wearing the lavender coloured SheIn pyjama set are beautiful! You look very pretty. I love the looks of your lipstick and mascara.
    I also love the video of you in the field of Lavender titled LOOKBOOK | BIAŁA SUKIENKA | LAWENDA | StyleByNatalia - YouTube.

    my blog
    my YouTube
    my Twitter

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie, uwielbiam to miejsce. Dla wielbicieli Lawendy takich jak ja to istny raj <3

    Zapraszam Cię do mnie https://ispossiblee.blogspot.com/2020/07/lawendowe-love.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia