poniedziałek, 30 kwietnia 2018

CZARNY OUTFIT | NA-KD | CZERWONA KURTKA


Hej wszystkim <3
Dziś chcę wam pokazać moją najnowszą stylizację, jak zauważyliście przyszła wiosna, wyszło słońce i w moich stylizacjach pojawiają się inne kolory niż czerń. Podstawą stylizacji są rockowe spodnie z wysokim stanem, a podarcia nadają im super klimatu, do tego dobrałam czarny pasek i top. Charakteru outfitowi nadają ciężkie skórzane botki oraz okulary. Moim zdaniem najlepszą częścią stylizacji jest czerwona kurtka jeansowa od NA-KA. Przy okazji mam dla was niespodziankę, kod rabatowy o wysokości 20% ( nataliakrzyszkowska20) na zakupy w NA-KD.

Spodnie - Zaful
Buty - BONPRIX klik 
Okulary - SinSay 








Zdjęcia - FotoHart

55 komentarzy:

  1. ładna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie stylizacje. Czerwony super się wyróżnia

    OdpowiedzUsuń
  3. ZDJĘCIA och, aż zapierają wydech w piersiach! Jak ja uwielbiam Twoje zdjęcia😃
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super stylizacja! Spodnie i kurtka wygrały wszystko! Przepiękne zdjęcia ! Naprawdę wow!

    around-nadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia! Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja! Chociaż ja osobiście tylko w sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mega stylizacja i mega buty <3


    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja i super zdjęcia! A katana jest rewelacyjna, marzy mi się taka :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja ;) Taka z pazurem ;) Podoba mi się ta czerwona kurteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, w moim stylu. :D Bardziej lubię ciemne kolory, a i ta czerwona kurtka przepiękna! ;) Co prawda założyłabym jako ja inne buty, bo w takich nie dałabym rady długo wytrzymać, zazwyczaj chodzę w płaskich butach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta kurteczka! Ładnie wyglądasz :)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ta stylizacja! Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurtka świetna - mam mega podobną, ale w kolorze pudrowego różu

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna kurteczka i cudna stylizacja :) Pozdrawiam cieplutko :*

    zuzannadul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna kurteczka :) i super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super kurteczka, mega kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow!! Wyglądasz cudownie <33 Mega stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super outfit, tło do zdjęć też idealnie pasuje ;).

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz rewelacyjnie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Odwaznie i zpomysłem- kurtka rewelacja- Poza tym piękne zdjecia :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czerwona kurtka to, to co uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale super wyglądasz! Tak z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie wyglądasz :) Buty wymiatają! ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji :) Rewelacyjne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  25. Great outfit! Sunglasses are very chic! :*

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia