poniedziałek, 7 maja 2018

PUDROWORÓŻOWY KOMBINEZON | WIOSNA | NA-KD

Jak widzicie wiosna już na dobre zawitała do moich stylizacji, już po woli żegnam się z czernią i zaczynam wprowadzać kolor. Dzisiejsza stylizacja składa się głównie z przepięknego kombinezonu od NA-KD, powiem wam szczerze, że go uwielbiam, chodzę w nim kiedy tylko mogę, jestem w nim po prostu zakochana. Do outfitu dobrałam białą torebkę od Bonprix oraz białe Vansy, według mnie wszystko do siebie bardzo dobrze pasuje, co sądzicie o takiej stylizacji? Dajcie koniecznie znać w komentarzach. Przypominam wam także o kodzie dzięki któremu otrzymacie 20% zniżki na zakupy w NA-KD 
Nataliakrzyszkowska20

Boty - Vans
Okulary - SinSay







Zdjęcia - FotoHart

52 komentarze:

  1. Piękne, niezwykle magiczne zdjęcia :) Bardzo miło się je ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten kombinezon, ale torba również bardzo mi się podoba.
    Pozdraawiam i życzę miłego dnia!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. te zdjęcia są takie magiczne! Uwielbiam takie klimaty

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. Twarzowy ten kombinezon ;) A sesja jest po prostu cudowna :D

    Zapraszam do siebie ;D Akurat nowy wpis ;D
    Blog modowy Oleczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny jest ten kombinezon, mega mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i stylizacja! :) bardzo podoba mi się cała stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny jest ten kombinezon! A zdjęcia sztos!!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne, delikatne zdjęcia;)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie w nim wyglądasz! Bardzo mi się podoba :D

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zwykle fotograf spisał się na medal <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  11. Your outfit looks very feminine and pretty. I love the fashion and your outfit photos.

    http://www.full-brief-panties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. kombinezon jest cudowny! Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna i klimatyczna sesja :)
    kombinezon jest świetny :)


    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnio powoli się przekonuję do kombinezonów, są takie cudowne <3 piękna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny ten kombinezon <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Te zdjęcia są przepiękne. Stylizacja super♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna, jasna stylizacja :) Jakby mnie ktoś zauważył w białym kombinezonie to by nie uwierzył w co widzi :D Super wyglądasz ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Lekko i wiosennie bardzo mi się kombinezon podoba n

    OdpowiedzUsuń
  19. zdjęcia są piękne podobnie jak i ten kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz w nim absolutnie obłędnie! Dodaje Ci kobiecości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zestaw, uwielbiam pastele, koronki...

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie lubię kombinezonów, moim zdaniem są niepraktyczne, ale bardzo podobają mi się te przeźroczystości na rękawach.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku jakieś śliczne zdjęcia! Od razu jak Tylko na nie się natknęłam zmusiły mnie, aby tu zajrzeć! Wow naprawdę wow! To już kolejny wpis po którym jestem zaskoczona.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniała sesja zdjeciowa

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny kombinezon, ma piękne rękawy i pasek. Świetne zdjęcia ;).

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdyby anioły w XXI wieku miały jakiś swój styl ubierania, to wyglądałyby tak, jak ty na tych zdjęciach! Piękny kombinezon i wspaniałe zdjęcia <3
    pozdrawiam i obserwuję,
    https://summmertime-sadnesss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia