poniedziałek, 30 lipca 2018

KAPPA | MIEJSKI STYL | CZARNA SPÓDNICA

 Dziś mam dla was luźną miejską stylizację. Od zawsze kocham bluzy crop top, pasują dosłownie do wszystkiego, zaczynając od spodni z wysokim stanem i kończąc na spódnicach. Do dzisiejszej stylizacji wybrałam czarną spódnicę z wysokim stanem która idealnie pasuje do pudroworóżowej bluzy, według mnie jest to idealne połączenie, dobrałam także śliczne srebrne buciki.
Dajcie znać jak wam się podoba stylizacja.
 Bluza - Kappa
Spódnica - H&M
Kolczyki - H&M









Zdjęcia - FotoHart

79 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się spódnica. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że takie połączenie jest naprawdę bardzo udane :) Miejski styl nie jest mi obcy i mam nawet podobną spódniczkę, chyba też z H&M (moja ulubiona sieciówka) - jest uniwersalna i pasuje praktycznie do wszystkiego :P

    PS. Dzięki kochana za zaobserwowanie mojego bloga! Jest mi naprawdę miło, że Ci się spodobał <3 :*

    Całusy!

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam połączenie bluzy ze spódniczką! :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna stylizacja, uwielbiam takie propozycje. Wyglądasz na prawdę świetnie, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super top :)
    Też je uwielbiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja ;) Masz świetne buty! 😊
    https://patrycjakoziol55.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sama lubię takie połączenia crop topu i spódniczki, wygląda to bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobieco i wygodnie. Tak lubię najbardziej. Pięknie się układa ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! Podobają mi się takie outfity :)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  10. Całość prezentuje się świetnie! Nie mam w swojej szafie ani jednej bluzy crop top, ale zachęciłaś mnie do kupna. Najbliższe zakupy już w sobotę, może coś się trafi:D Obłędnie wygląda ta bluza w połączeniu ze spódniczką, stylizacja bardzo inspirująca, by w końcu coś zmienić w swojej garderobie. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam! :)
    Tov z Outfitowni

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam Cię, bo sama nie włożyłabym tak krótkiej spódniczki ☺świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny outfit! Ja bym jedynie zmieniła buty :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódnica jak dla mnie wygrywa wszystko! :D
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful clothes.
    Thank you for visiting my blog and congratulations for your.
    I'm following your blog and I invite you to follow mine as well.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz mega! Też czasem lubię połączyć spódnicę z czymś luźnym, jak bluza. Obserwuję - świetny blog. Pozdrawiam!
    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylówka :) lubię takie połączenia

    https://chicabuum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Beutiful outfit, I love it!

    Have a nice day
    Our Style Blog

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne połączenie pasuje Ci to:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Love this :)


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  20. Gorgeous top, I love that it suits your hair color sooooooooooo well

    <3
    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładną masz biżuterie :)
    Spodobał mi się także Twój kolor włosków - popularny w ostatnim czasie, ale Tobie pasuje :)
    Trzeba przyznać, że rzeczywiście bluzy w crop top pasują do wielu rzeczy. Do tej spódniczki jeszcze nie widziałam, ale podoba mi się to połączenie. A dodanie do tej stylizacji srebrnych butów było rewelacyjnym pomysłem :)
    Cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna stylizacja, widać, że przykładasz się do tego co robisz. Też uwielbiam bluzy crop top ♥ Obserwuje i zostanę na dłużej! pieceofgood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Great skirt...such a fantastic sporty outfit. You look stunning.

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wooow! You look stunning :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna stylizacja. :D Szczególnie spódnica, bo sama wolę długie bluzy.

    swiatwedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zdjęcia!
    Pozdrawiam
    http://onlybooks-jdb.blogspot.com/2018/07/sprobujmy-jeszcze-raz.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Such a cute and feminine outfit.

    Bernie, xx
    The Style Fanatic

    OdpowiedzUsuń
  28. Great post and photos Natalia! :)
    Check my new post.

    www.minnieart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne połączenie. Super !

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia , xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja! Sama chętnie bym tak chodziła ubrana :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow! Tak długo szukałam tej spódnicy co masz na zdjęciu,a ty mi pomogłaś :)
    Obserwuję!

    http://toskaonline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. You look lovely dear, like the cute outfit.

    Alisha
    Alisha Samson

    OdpowiedzUsuń
  33. Krásny outfit a aj blog. ;) Tiež sledujem a prajem ti krásny večer. ;)

    Blog of Sunflower

    OdpowiedzUsuń
  34. Spódnica bardzo mi się podoba. Rzadko chodzę w spódnicach, czy w spodenkach, ale kupiłabym ją np. na rozpoczęcie roku czy coś :P
    pozdrawiam,
    https://summmertime-sadnesss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna stylizacja! Bardzo spodobała mi się spódniczka :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Prosta stylizacja, ale ma swój urok. Kolczyk-piórko jest przepiękny. Uwielbiam taką minimalistyczną biżuterię. Bluzy w wersji crop top są najlepsze. W połączeniu z wysokim stanem tworzą duet idealny :)

    nicole's travel journal - moda, podróże, lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  37. swietna stylizacja :) pozdrawiam

    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Lovely! You look great!

    Have a great weekend, kisses <3
    http://demantanosofa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Zakochałam się w bluzie *.* Już wiem, na co pójdą moje pieniążki jak tylko zejdą te upały ;D
    Zdjęcia prześliczne! Mogę tylko pozazdrościć bycia tak fotogeniczną osóbką

    vebth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Bluzka wydaje się super :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny post! masz super styl i świetnie potrafisz zaprezentować outfit ;)
    obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystko fajnie się komponuje

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten styl jest bardzo na czasie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia