poniedziałek, 12 listopada 2018

SUNSET | AMICLUBWEAR | CALIFORNIA DREAMIN

 Ta sesja z pewnością jest jedną z moich ulubionych, dzięki zachodowi słońca zdjęcia mają naprawdę magiczny klimat. Uwielbiam takie sesje więc prędzej czy później wykonam podobną.

Dzisiejsza stylizacja składa się z szarej sukieneczki za kolano z odkrytymi ramionami i szarej kurteczki która idealnie do niej pasuje. Do outfitu dobrałam białe vansy ( myślałam nad jakimiś eleganckimi butami ale żadne mi nie pasowały ) i duże kolczyki koła.
Dajcie znać jak podoba wam się stylizacja.

Kurtka - Zaful
Sukienka - KLIK 
Kolczyki - SinSay
Buty - Vans














Zdjęcia - FotoHart

30 komentarzy:

  1. Ta kurtka jest śliczna, masz rację w tym zachodzie słońca zdjęcia mają klimacik;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak sama byłam dziś na sesji przy zachodzie słońca, takie sesje są na prawdę klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zachody słońca!Pierwsze i ostatnie zdjęcie są moimi ulubionymi :)

    http://toskaonline.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zdjęcia i fantastyczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykle inspiracyjne i klimatyczne zdjęcia! <3
    Jestem zachwycona wszystkimi ujęciami.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam tą ramoneskę z Zaful, ale nie wiedziałam, że można ją tak świetnie zestawić z sukienką! Zdjęcia są cudowne, mają swój klimat! ♥
    Buziaki,
    https://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia! Sama stylizacja bardzo klasyczna i uniwersalna w dobrym tego słowa znaczeniu, ale zdjęcia kapitalne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne kadry!
    Zapraszam do mnie na nowy wpis, http://wtrybieoffline.blogspot.com/2018/11/zostaam-anioem-jim-pomoc-dla-dzieci-z.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne zdjęcia! Chciałabym żeby ktoś mi tak profesjonalnie cyknął pare fotek:)

    Zapraszam na nowy post - w siodle! :-)
    Mój blog-KLIK Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobre zdjęcia i świetna stylizacja! :)


    rudalumpoholiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia. Same cudowne ujęcia. Masz rację, ta sesja jest przepiękna
    cudowna modelka oraz wspaniały fotograf :) i cudowna stylizacja :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście sesja ma swój urok,przepiękne zdjęcia ♥
    Co do stylizacji-jak najbardziej mój styl :)
    https://kiczita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. wow! Like the photography.

    Alisha
    www.alishasamson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello beautiful, I love your photos and the outfit you wear is very chic.

    https://mimodaapropos.blogspot.com/2018/12/teddy-coat_5.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia