piątek, 5 lipca 2019

CZARNA SUKIENKA | PRINCESS

 Sesja nad rzeką podczas lata nie należy do najłatwiejszych, z każdej strony atakują komary. Ja na szczęście mam ten przywilej, że mnie nie lubią. 
Dzisiejsza stylizacja składa się z cudownej długiej sukienki na którą polowałam od dawna. Bardzo podoba mi się jej krój i piękny głęboki dekolt. Do stylizacja miałam dobrać czarne szpilki ale podłoże na to nie pozwalało wiec chodziłam na bosaka ( czego się nie robi dla ładnych zdjęć) 

Dajcie koniecznie znać jak wam się podoba stylizacja. 
Mam dla was także kod rabatowy do SheIn, na hasło 7nata15 otrzymacie 15% zniżki na zakupy

Sukienka - SheIn (  594375 )









Zdjęcia - FotoHart

7 komentarzy:

  1. Piękna sukeinka :) Gdzie kupiłąś?
    http://naprawdenienazarty.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć.. nie jestem pewny ale nie byłaś czasem dziś w kościele w Grodzcu. Pewna dziewczyna stała pierw w kościele potem wyszła na dwór podobna do cb na maksa. Tylko pytam pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna sukienka kochana ♥
    Buziaki
    https://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz w niej jak milion dolarów !! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna sukienka i sesja *-*.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia