sobota, 13 stycznia 2018

NOCNA SESJA | CZERWONA STYLIZACJA | KOZAKI ZA KOLANO


Hej :)
Przychodzę dziś do was z nową stylizacją. Od pewnego czasu bardzo zaczął mi się podobać czerwony kolor, z tego powodu zaczęłam kupować dużo takich ciuchów.
W dzisiejszej stylizacji króluje moja kochana czerwień. Postawiłam na czerwoną sweterkową sukienkę z Reserved oraz czerwoną kurtkę na którą polowałam od bardzo dawna, jak dobrze pamiętam to Jessica Mercedes miała podobną na New York Fashion Week w zeszłym roku, od tamtej pory zapragnęłam ją mieć. Do stylizacji dobrałam czarne kozaki za kolano z CCC, czarną torebkę z Deichmann oraz srebrne kolczyki koła z Zaful. 

Oraz jak obiecałam, nagrywam regularnie LOOKBOOKI, więc zapraszam do oglądania ( lookbook pojawi się na dole posta )
Dajcie znać w komentarzach jak podoba wam się stylizacja <3 









 Zdjęcia - FotoHart

48 komentarzy:

  1. Wow! super zdjęcia i pięknie wyglądasz w czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Amazing photos!! You're stunning! *o*

    VivaLaVida

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek mi się podoba, ale sukienką bym go nie nazwała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna czerwona stylizacja. Pokochałam ten kolor.

    ~~~~~~ Zapraszam do siebie ~~~~~~
    Miłej niedzieli, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja piękna!! Bardzo mi się podobają te kozaki ^^

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post, dear! The pictures are amazing, such as you, and I love the outfit! :)

    You can check my new holiday post here: Let Your Sparkle Out

    Happy New Year! Kisses! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Post jest cudowny. Zdjęcia są magiczne, bo uwielbiam te światła nocą. Pięknie! Aż się nie mogę napatrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja i cudowne zdjęcia! Bardzo mi się podobają :D

    ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  9. wszytskie piękna ale moje serce skradły 1 i 4 zdjęcie <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sesja, wieczorem wychodzą najlepsze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz. Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne zdjęcia, bardzo klimatyczne ;) Stylizacja też rewelacyjna ;) Bardzo podobają mi się te kozaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie kolejny raz zapachniało świętami! :) Zapraszam, https://juliamickiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, od dawna też myślę o nocnej sesji ale lenistwo wygrywa :D
    Pozdrawiam ;*

    encantadooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię taki klimat zdjęć! Świetna stylizacja! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Everything is so beautiful. :) Do you want to follow each other? Let me know on my blog so I can follow you back. ♥

    The Fashion Spell | VLOG: Christmas in Romania
    Winter Double Spell INTERNATIONAL GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing outfit, so inspiring! ♥ I follow you back :)

    Another Dominika

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia, stylizacja na wielki plus! :)
    Klimat zdjęcia powala, ahhh! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing pics and look! I'm following in GFC, follow me back?
    Instagram @brunaestiloitgirl
    Blog | Facebook | Twitter | Canal Youtube 
    Beeijos (:

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi, thx for the comment now i´following your blog
    Lovely look
    http://retromaggie.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful photos!

    Irena Nováková I SHOP IT WITH ME
    http://www.shop-it.cz

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie! Pasuje Ci czerwień!

    Pozdrawiam ♥ + obserwuję! :)
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylówka :)

    https://martynakochanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. mega mi sie podoba! Ja tez ostatnio czuje się fajnie w kolorkach, ja mam np żółtą kurkę zimową :P
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  25. Love your puffer coat
    Amazing

    Kiss kiss.*Jo
    Jo & Company Style

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia