piątek, 19 stycznia 2018

SZAROŚCI | CODZIENNY LOOK | SZARY SWETER




Hej :)
Dziś przygotowałam dla was codzienny look. Postawiłam głównie na szarości i czerń, na taką pogodę jest to według mnie bardzo dobre zestawienie. Na dworze jest bardzo zimno więc warto ubierać się w swetry w których jest nam zawsze ciepło. Do mojego dzisiejszego outfitu wybrałam długi szary ciepły sweter z Zaful, czarne body z C&A, jasnoniebieskie spodnie z Cropp oraz buty z Born2Be, żeby dopełnić stylizację a także się ogrzać dobrałam jeszcze szary szalik z Zaful, jeśli chodzi o dodatki postawiłam na duże różowe diamentowe kolczyki z H&M .
Na dole post jak zawsze pojawia się LOOKBOOK wiec zapraszam do oglądania.













Zdjęcia - FOTOHART

40 komentarzy:

  1. this look is amazing! i especially love the shoes on you! and the photos are beautiful! I'm following your blog right away! :)) would you like to follow me back? let me know :))
    Ivana xx

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz. Kolor paznokci prześliczny. Fanie wygląda zestawienie faktury swetra i jasny jeans.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze, piękne zdjęcia :) Podoba mi się ta stylizacja, paznokcie i kolczyki bardzo ładne!! :)
    Pozdrawiam :)


    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja- uwielbiam szarośći

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow prześliczny look i miejsce do zdjęć <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia ❤
    Bardzo podoba mi się ta stylizacja - uwielbiam szarości
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna stylizacja, choć ja do swojej zapewne dorzuciłabym coś kolorowego, zwłaszcza w pochmurny dzień ;) Ale wyglądasz świetnie! :)
    Obserwuję z przyjemnością i zapraszam do siebie! :)
    Wszystkiego cudownego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastic photos!! Amazing outfit dear, you look gorgeous!
    Wish you a lovely day (:

    𝒱𝒾𝓈𝒾𝓉 𝓂𝑒
    Top 5 hairstyles in 2018

    OdpowiedzUsuń
  10. Liked the outfit!
    xoxo

    www.trendsandfashionblog.pt

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja idealna na zime :) https://natalluska.blogspot.com/2018/01/ciekawe-miejsca-na-spedzenie-ferii.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja ;) Całość spójna ;) I piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful jewellery! Love your boots! Stunning look!
    I understood almost whole post! Have a great weekend!

    Would you like mutual follow?

    Irena Nováková I SHOP IT WITH ME
    http://www.shop-it.cz

    OdpowiedzUsuń
  15. You look beautiful! I like the earrings :)

    IVANNA THE BLOGGER

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny zestaw ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. great post. i like your outfit and you have a nice background.

    IT’S A GIRL THING
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna codzienna stylizacja! podziwiam za wysokość obcasa ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny klimat zdjęć <3 <3

    bardzo podobają mi się portaski podarciuchy i te botki ajćććććć boskie są !! :)
    super wyglądasz kochana :)


    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  20. this look is amazing! I especially love the shoes
    www.verdeveggie.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się stylizacja, piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice look! :) Thanks for following me, I'm also following you. :)
    --
    O diário da Inês | Facebook | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  23. Great post, dear!

    I'm following you and I hope you will follow me back.
    adellinasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice post! love your nail color and the outfit! *-*

    https://missbunnyxo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale piękny sweter! Cała stylizacja też mi się podoba, choć sama pewnie zmieniłabym buty na płaskie :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/08/makarska-chorwacja.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia, te szaliki są świetne.
    Buziaki
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się ta szarość, zwłaszcza że idealnie wpasowała się w cudowne lokalizacje, w których robiłaś zdjęcia. Które, nawiasem mówiąc, również są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super, podoba mi się! Super pomysł na stylizację! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia