poniedziałek, 4 czerwca 2018

CZERWIEŃ | ELEGANCJA | COCACOLA

Dziś znowu w mojej stylizacji zagościła czerwień, zdjęcia robione ok 2 miesiące temu więc najwyższy czas je dodać. Niby mięło tylko 2 miesiące a ja widzę małe zmiany, teraz mam chłodniejszy odcień włosów, kreskę na powiece oraz rzęsy, natomiast na tych zdjęciach jest całkiem na odwrót.

Outfit składa się z czerwonej sukienki do której dobrałam czarny pasek aby podkreślić talię. Czerwone szpilki idealnie pasuje kolorystycznie do reszty stylizacji. Aby urozmaicić trochę zdjęcia użyłyśmy czerwoną różę oraz coca cole. Dajcie znać jak wam się podoba stylizacja. 






Zdjęcia - FotoHart

22 komentarze:

  1. czarno biale zdjecia najbardziej mi sie podobaja <3

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zdjęcia są cudowne, i do tego ta sukienka dodaje uroku *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwona sukienka fantastycznie cudownie, na Tobie wygląda. Zdjęcia są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasyczna czerwień, z którą nigdy nie można się pomylić ;) Wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny klimat zdjęć, pięknie

    Zapraszam do siebie,
    Miłego dnia kochana, Bambi xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorowe zdjęcia z colą wymiatają, są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się sam sposób wykonania zdjęć. Mają w sobie to coś, co przyciąga ludzkie oko. Sama stylizacja również jak najbardziej na plus.
    Pozdrawiam,
    Kasia z http://czarnonakreatywnym.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta sukienka jest zniewalająca I ta klasyczna czerwień współgrają ze sobą.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest piękna a cocacola nie zdrowa ;-) żartowałam ;-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwień to nie do końca mój kolor, ale myślę, że w takim fasonie idealnie by pasowała do mnie granatowa :) uwielbiam rozkloszowane sukienki i spódnice :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sukienka i świetne zdjęcia. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  12. SO Beautiful post, from beginning to end of post!

    Real Estate Broker In Dubai

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia