poniedziałek, 18 czerwca 2018

LAWENDA | RÓŻOWA SUKIENKA | PAKUTEN

Wracam do was z pięknymi nowymi zdjęciami wykonanymi w Ogrodzie Pełnym Lawendy. Rok temu zobaczyłam tam zdjęcia mojej kuzynki i bardzo chciałam tam pojechać. Z biegiem czasu zapomniałam całkiem o tym miejscu, aż do czasu kiedy ona znowu pojechała tam na zdjęcia. Nie minął tydzień i jestem, w tym pięknym miejscu. Jestem mega zakochana w tych zdjęciach.

W dzisiejszej stylizacji króluje róż, śliczna różowa sukienka którą kupiłam na pakuten.pl idealnie komponuje się z pięknym kolorem lawendy. Wszystko ze sobą idealnie współgra. Do stylizacji dodałam różowe diamentowe kolczyki z H&M. Dajcie znać czy stylizacja się wam podoba.








Zdjęcia - FotoHart

50 komentarzy:

  1. Piękna i kobieca sesja :) Lawenda idealnie komponuje się z tą sukienką :)
    PS: dzięki za ten wpis :) Nie znałam tego sklepu a mają bardzo atrakcyjne ceny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie bajka!!! Lawendę kocham

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzą mi się zdjęcia na polu lawendy.... aczkolwiek do Ostrowa mam ponad 4h jazdy :(


    Udanego dnia - MALWA

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo klimatyczne miejsce! <3
    wyglądasz cudownie! :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Boziu!! Jakie piękne zdjęcia i stylizacja. Całość mega!

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  6. wow jakie cudowne zdjęcia. Bardzo mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia. Sukieneczka urocza, pasuje Ci ten kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajkowe zdjęcia uwielbiam takie klimaty, wspaniale wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja fantastyczna, idealnie się komponuje z miejscem, które jest świetne. Ta lawenda, kolory, po prostu bajka. :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdradź mi proszę, gdzie znajduje się to piękne miejsce. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. wow wow, dream photo destination
    This is nice,
    ENJOYED READING, Thanks for sharing.
    http://worldviewcaptures.blogspot.com/2018/06/five-amazing-animals-you-must-see-in.html

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam lawendę :) Piękne zdjęcia bardzo urocze i klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dość że sukienka to totalny hit, to jeszcze tło świetne! Piękne zdjęcie i pięknie wyglądasz! Klimatycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. O wow!!!!! Zakochałam sie w tym poscie rewelacja!!!

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/06/motyw-kwiatow-na-torebce.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia przepiękne! Uwielbiam taką kolorystykę :D
    Sukienka bardzo ładna, świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Du bist sehr schöne! Ich mag ein Lavendel!

    http://kcandrb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. gdzie znalazłaś takie lawendowe pole :o? cudowne zdjęcia <3!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Your pics look so amazing.
    What a lovely lavender field and you look gorgeous in there.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gorgeous photoshoot honey, i really love it <3

    I followed you ^^
    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam na nowy post, a w nim ... również ogród pełen lawendy :-)
    Musisz to zobaczyć ♥ Zapraszam!
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie miejsca są obłędne, a na zdjęciach panuje niepowtarzalny klimat
    Pięknie wygladasz!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejuu, to miejsce jest magiczne! Koniecznie muszę się tam wybrać, bo zdjęcia wychodzą genialne! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful post, dear! I like your blog an your photos.
    Following you! Follow back?

    https://minnieart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna stylizacja! Bardzo ładne, profesjonalne zdjęcia. Faktycznie cudowne miejsce na zdjęcia i nie tylko:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Great post :-)

    I'm following you. I hope you will follow me too

    Suesanqa

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia