poniedziałek, 15 października 2018

BIEL | CALVIN KLEIN | FONTANNA

 Zdjęcia z dzisiejszego posta były wykonywane jeszcze we wakacje, w piękny słoneczny dzień. Niestety nie miałam kiedy ich dodać, cały czas musiałam dodawać inne posty, wiec stwierdziłam że ta sesja będzie taką moją rezerwą na wypadek gdy w któryś dzień nie będę miała czego dodać. I oto nastał ten dzień. Naprawdę bardzo tęsknię za wakacjami.

W dzisiejszej stylizacji króluje biel, białe ogrodniczki były idealne na taką pogodę, wygodne i przewiewne. Pod spód ubrałam top z Calvina Kleina, dzień był naprawdę gorący wiec naprawdę nie miałam ochoty ubierać czegoś dłuższego. Do outfitu dobrałam białe buty które po prostu kocham, chodzę w nich wszędzie oraz bransoletkę na kostkę.
Ogrodniczki -Cropp
Top - Calvin Klein
Buty - Deichmann
Bransoletka - Stradivarius 







Zdjęcia - FotoHart

18 komentarzy:

  1. Super stylizacja!

    http://toskaonline.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. The white shoe is so nice and cool
    This is a nice post.
    I enjoyed reading.
    Thank you so much for sharing, Hows the week going

    New post: https://www.melodyjacob.com/2018/10/how-to-wear-oversized-or-boyfriend.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing pictures and beautiful you :))

    New post
    https://prettylittleadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne ogrodniczki, a ostatnie zdjecie uwielbiam <3

    ANGELIKA EM BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Love this white and fresh look! Makes me miss summer!!!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Letnie stylizacje przypominają mi ja bardzo tęsknie za latem i jak bardzo chciałabym przenieść się w czasie do następnego. Stylizacja cudowna <3 Topy od CK są świetne.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezentuje się to połączenie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia