niedziela, 28 października 2018

MARYNARKA | WŁÓCZYKIJ | ELEGANCKA STYLIZACJA

 Dzisiaj przychodzę do was z elegancką stylizacja. Od pewnego czasu bardzo chciałam sobie kupić marynarkę ale nigdzie nie mogłam znaleźć tej jednej jedynej w której się zakocham się od pierwszego wejrzenia. Ale nareszcie się udało i mam ją. 

Stylizacja składa się z niebieskiej marynarki w białe paski i czarnego paska który ładnie podkreśla talię. Czarne spodnie idealnie pasują kolorystycznie do marynarki. Do outfitu dobrałam czarne botki na słupku i kolczyki koła. 

Dajcie koniecznie znać w komentarzu jak podoba wam się stylizacja 

Spodnie - Bonprix
Botki - Born2be












Zdjęcia - FotoHart

38 komentarzy:

  1. Fantastyczna sesja. Naprawdę robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widzę tu eleganckiej stylizacji , jedynie tylko bluzka jest elegantka, spodnie z dziurami nie zaliczają się do elegancji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są bardzo klimatyczne.
    A marynarka pasuje do wszystkiego.
    Co prawda spodnie z dziurami zaliczają się raczej do luźnego stylu. Ale to elegencja taka Twoja własna. W zaciszu domowym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia, takie typowo jesienne :) Stylizacja też mi się podoba, aczkolwiek spodnie bez dziur wyglądałyby lepiej.


    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta marynarka w paski jest po prostu przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Great photos dear!

    https://lolazas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekne zdjecia i mega mi się podoba <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna marynarka! Uwielbiam paski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twój uśmiech! <3
    Cudowne zdjęcia, stylizacja jak najbardziej w moim guście.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja, piękne zdjęcia :)
    http://zeszminkanaustach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Marynarka obłędna <3 Dodatkowo zdjęcia zrobione są w świetnym klimacie!

    Zapraszam do mnie: klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa sceneria, a sama marynarka naprawdę świetna. :)

    vebth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. No pięknie wyglądasz :) klasa :)

    ❤️❤️
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna ta marynarka, sama chętnie bym sobie taką sprawiła.
    Pozdrawiam,
    Aldrazek

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wybór stylizacji, marynarka bardzo na czasie, zapraszam do mnie www.womandotstyle.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Marynareczka jest sliczna! Super fotki! Fajnie wygladasz!
    Pozdrawiam Eva, obserwuje od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super klimat na zdjęciach, bardzo podoba mi się ta marynarka połączona ze spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Marynarka jest cudna, bardzo polubiłam ostatnio wzorzyste marynarki! Kolczyki tez mi się podobają, lubię takie geometryczne wzory, a swoją drogą to świetnie współgrają z marynarką!
    https://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy look :) bardzo mroczna sesja :) klimatyczna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia