poniedziałek, 26 listopada 2018

JESIEŃ | FUTERKO | CIEMNA STYLIZACJA

 Dzisiaj kolejna sesja w jesiennych klimatach i chyba już ostatnia ponieważ już coraz bliżej zima i śnieg. Liście już opadły, dzięki temu tworzą niepowtarzalny klimat i właśnie dlatego postawiłam na zdjęcia w parku.
Stylizacja składa się z cudownego czarnego futerka z białymi akcentami, czarnego body z długim rękawem i szarych spodni z dziurami. Do outfitu dobrałam czarne botki.
Dajcie znać czy wam się podoba <3 
Futerko - Zaful
Body - C&A
Spodnie - NA-KD
Buty - CCC














ZDJĘCIA - FOTOHART

25 komentarzy:

  1. Świetne zdjecia w cudownym jesiennym klimacie! Plus futerko idealnie sie prezentuje!!

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/11/torby-pokrowce-wystroj-wnetrz-youpibagpl.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sesja ;).
    https://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz, jest już zimno, żebyś sie nie przeziębiła bo szybko nabawić sie jakiejś choroby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny klimat zdjęć a stylizacja też bardzo udana <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjecia i super blog!

    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. takie futerko to podstawa mojej jesienno zimowej garderoby :) Pięknie wyszło!

    Zapraszam na mój blog kosmetyczny

    OdpowiedzUsuń
  7. Awesome photos!

    https://lolazas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne futerko prześlicznie wygląda, genialna stylizacja świetnie się prezentujesz. Futerko jest na prawdę genialnie, świetnie dla Ciebie pasuje. Szkoda, że już pogoda niezbyt na taką stylizacje. Bo u mnie za oknem już jest dość chłodno ;( Za to ty wyglądasz fenomenalnie, z pewnością jeszcze nie raz tutaj wpadnę. Pozdrawiam cieplutko kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia, cudownie wychodzisz na zdjęciach ! Fantastyczny klimat w połączeniu z nieziemsko pięknym futerkiem ! Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się, jak wszystko do siebie pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejuu ale cudowne futerko! Zakochałam się w nim. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia, w typowym jesiennym klimacie, do tego stylizacja, która kolorystycznie współgra z tłem. To futerko jest cudowne, przypominasz mi w nim trochę jeżyka, przez co te zdjęcia jeszcze bardziej mi się podobają, bo wiesz, mały słodki jeżyk + kolorowe listki = ❤
    Cieszę się dodatkowo, że zostałam twoją 777 obserwatorką.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2018/11/amateurish-but-with-heart.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna sesja 😍 ma cudny nastrój! A Ty wyglądasz ślicznie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana wygladasz genialnie <3 uwielbiam Twoje zdjecia <3

    Angelika eM BLOG

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia