poniedziałek, 5 listopada 2018

JESIEŃ | KOZAKI ZA KOLANO | NA-KD

 Dziś jesienna stylizacja. Pogoda tego dnia była naprawdę straszna, dawno tak nie zmarzłam w nogi plus bardzo mocny wiatr co widać na niektórych zdjęciach jak moje włosy są porozwalane w każdą możliwą stronę.

Stylizacja składa się z genialnej czarnej kurteczki która jest bardzo ciepła, dzięki niej moja górna część ciała nie zmarzła. Czarna spódniczka i t-shirt idealnie pasują do jesiennej aury ( tej ciepłej i słonecznej ) Do stylizacji dobrałam czarne kozaki za kolano.

T-shirt - Tommy Hilfiger
Spódnica - H&M











Zdjęcia - FotoHart

43 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się Twoje kozaczki. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetna stylizacja, mega klimatyczna! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam połączenie stylizacji z długimi kozakami, praktycznie każda stylizacja z nimi mnie się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. TA kurteczka jest mega, całość bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. eh, jak będę kiedyś miała ładne, zgrabne nogi, to sobie takie buty zafunduj, Ty wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna stylizacja, ale musiało być na prawdę zimno!
    Pozdrawiam
    https://lifestyleworldblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka nie jest w moim stylu, nie przepadam za pikowaniem, a najbardziej to w ogóle lubię płaszcze. Ale spódniczka mi się podoba, i buty, bardzo, totalnie w moim stylu :) Zdjęcia bardzo ładne, klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny zestaw :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylówka jak zawsze w punkt. Bardzo podobają mi się Twoje kozaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny codzienniak ♥ Najbardziej podobają mi się kozaczki ♥
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam takie kozaczki! Uwielbiam nosić je jesienią. Pasują prawie do wszystkiego. Nadają się i do eleganckiego stylu i casualowego. Idealna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. połączenie spódniczki i butów świetne! :)

    programistkazwenus.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Great outfit! I like your over-knee boots :)
    xoxo

    https://bodyfashionblender.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny zestaw <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/11/babyonlinewholesale-w-poszukiwaniu.html

    OdpowiedzUsuń
  16. You look very pretty and stylish wearing NA-KD jacket over the blue T-shirt styled with the very pretty black mini-skirt and over-the-knee boots. Your lipstick and hair both look very pretty.

    https://full-brief-panties.blogspot.com/2018/10/last-minute-halloween-excuse-post-with.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko razem naprawdę fantastycznie wygląda! :)


    vebth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. mam podobne kozaki, właśnie do takich spódnic noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. masz mega fotografa, aż pozazdrościć <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  21. Z chęcią bym się tak ubrała :D Ślicznie :*

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna stylizacja, widać że znasz się na modzie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dopiero co trafiłam na twojego bloga i…. WOW ! Jesteś piękna i masz świetny styl ! Na pewno zostanę na twoim blogu <3 pozdrawiam

    https://jebut.pl/Botki-skorzane-c249

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy ktoś z Was ma podobne? Chętnie zobaczę Wasze propozycje!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia