poniedziałek, 31 grudnia 2018

STRUSINIANKA | SPIĘTE WŁOSY | CIEMNA SZMINKA

 W dzisiejszym poście zdarzył się cud, w końcu spięłam włosy do zdjęć, nawet moja fotograf była w szoku. Jak sądzicie, częściej mam coś kombinować z włosami czy zostawić proste? 

Zdjęcia zostały wykonane w pięknym wnętrzu Strusinianki, mają tak super klimat i przepyszną gorącą czekoladę. Moja stylizacja jest bardzo prosta, ubrałam czarny golfik do którego dobrałam szarą spódniczkę i czarne buciki. Z racji tego, że to troszkę dla mnie za mało ubrałam też moją ulubioną czarną ramoneskę.
Kurtka - Reserved
Golfik - Stradivarius 
Spódnica - C&A
Butki - KLIK
















Zdjęcia - FotoHart

8 komentarzy:

  1. Fantastycznie wyglądasz. Częściej powinnaś spinać włosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, a otoczenie dodaje niezwykłego klimatu! :D

    vebth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. you look lovely...wonderful photos. Happy 2019!!!!

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia jak zawsze piękne!

    http://toskaonline.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana - chciałabym tak pięknie wyglądać w spiętych włosach jak Ty :) Powinnaś częściej kombinować z jakimiś upięciami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądasz <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestes bardzo fotegeniczna kobietą. A szminka, której uzyłas wręcz mnie uwiodła! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie ci w spiętych włosach i chciałabym cię zobaczyć również w innych fryzurach .....
    W każdych włosach wyglądasz fantastycznie ale w spiętych najlepiej

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia