poniedziałek, 3 grudnia 2018

SZARE FUTERKO | SZARNE SPODNIE | GEMRE

 Dzisiaj stylizacja na nieco zimniejsze dni, przyznam się szczerze, że odkąd kupiłam to futerko to założyłam je tylko raz i bardzo żałuję. Nie mam pojęcia czemu wcześniej w nim nie chodziłam, jest ono bardzo cieplutkie i urocze.

Stylizacja składa się oczywiście z futerka oraz czarnych spodni z dziurami. Do całości dodałam prze wygodne buciki z Gemre, uwielbiam je, mogę w nich chodzić cały dzień i nie bolą mnie nogi. Jest to moja druga para butów od nich i mogę polecić tę stronę z czystym sercem. 

Dajcie znać jak wam się podoba stylizacja.

Buty - KLIK
 















Zdjęcia - FotoHart

27 komentarzy:

  1. To futerko wygląda swietnie chodź mam wrażenie że trochę pogrubia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia i super stylizacja! Futerko fajnie się prezentuje.
    Jednym słowem nic dodać, nic ująć :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie to wygląda, ale jak sobie pomyślę o dziurach w spodniach podczas mrozów, to aż mnie dreszcze przechodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow przepięknie wygląda to futerko <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, jestem oczarowana klimatem zdjęć - czuć magię i nutkę tajemnicy! :)
    Futerko bez wątpienia trafia w mój gust, a obuwie marki Gemre to klasa sama w sobie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To futerko jest cudowne! Świetnie w nim wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykłe jest o futerko - wygląda wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  9. SO Beautiful post, from beginning to end of post.You want Shop for the ideal affordable bridesmaid dresses in Bridesmaid.Design's wide variety of lovely wedding party dresses.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ohw so cute :)
    Xoxo
    http://myheartaintabrain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. You look so stylish with this coat. I love the whole outfit!
    I just followed your lovely blog. Hope you follow back and let's keep in touch.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne to futerko, ma w sobie to coś :). Buty też super, jedynie do spodni nie jestem przekonana, ale kwestia gustu :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Do takiej stylizacji bardzo pasowałyby też spodnie skórzane. Widziałam tego typu spodnie w sklepie internetowym https://www.minimalissmo.pl/2017/08/spodnie-z-wysokim-stanem.html - zerknij, możliwe że coś wpadnie ci w oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby naprawde spodnie były skórzane a nie "eko" skay!

      Usuń
  14. Ja ostatnio też szukałam czegoś nowego do swojej szafy. znalazłam nawet fajne ciuszki na Wasylu. Co o nich myslisz? Polecilabys cos? zobacz jak znajdziesz chwilke i daj znac:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa stylizacja :) Ja ostatnio szukam butów dla siebie na https://butymodne.pl/polbuty-meskie-c5547.html. Mam kilka nowych sukienek i spodni, ale nie wszystkie moje buty do nich pasują. Poza tym mam w planach przegląd garderoby i pewnie kilka par butów pójdzie na sprzedaż.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia