poniedziałek, 25 lutego 2019

CZERWIEŃ | MIEJSKI STYL | DŁUGI T-SHIRT

 I znowu kolejna miejska stylizacja, od czasu do czasu mam takie "napady" na ten styl. Zakochałam się w długich t-shirtach, mam już pomysł na kolejną sesję z nim. Zdjęcia powinny się za dwa tygodnie. Naprawdę mówię wam, będzie sztos.

W dzisiejszej stylizacji postawiłam na czerwień, bardzo lubię ten kolor, jest taki wyrazisty. Ubrałam czerwoną kurtkę do której dobrałam specjalnie tego samego dnia kupioną czapkę. Po prostu weszłam do SinSaya i stwierdziłam ze będzie idealnie pasować. Stylizacja składa się także z białego długiego t-shirta i czarnych spodni oraz botków.
Kurtka - Reserved
T-shirt - Forever21
Czapka - SinSay
Spodnie - SinSay
Buty - Bonprix






Zdjęcia - FotoHart

9 komentarzy:

  1. Your red Reserved jacket and red SinSay knit hat add a nice splash of colour to your outfit and contrast nicely with the long white Forever21 T-shirt and black SinSay trousers. You look fabulous!

    https://full-brief-panties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty z tej stylizacji są wspaniałe! Uwielbiam taki styl! Jestes bardzo fotogeniczna :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie stylizacje są najpraktyczniejsze, i takie u ciebie najbardziej lubię. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta czerwień zdecydowanie wszystko ożywiła! Tez uwielbiam ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Bogu, że zobaczyłam ten post, bo jutro wybieram się na maraton po sklepach :) Świetne rzeczy, super w nich wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie stylizacje <3 Luźny styl jest najlepszy. Dla mnie hitem tego lata będzie sukienka sportowa nowoczesne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja i jak najbardziej na wyjście na miasto idealnie pasuje. Jeśli natomiast chodzi o same nakrycia głowy to ja wraz z żona preferujemy również kapelusze. Właśnie niedawno moja żona kupiła sobie kapelusz https://hatfactory.pl/kapelusze-filcowe-welniane/96-3115-kapelusz-budka-taylor.html i również wygląda w nim wspaniale.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia