poniedziałek, 11 lutego 2019

TEDDY COAT | RESTAURACJA U JANA | CODZIENNA STYLIZACJA

 Wiele razy przechodziłam kolo tego miejsca, ale nigdy nie weszłam do środka, teraz troszkę żałuję. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy po wejściu do środka to boskie czerwone fotele. Naprawdę super klimat.

Dzisiejsza stylizacja składa się cudownego futerka, jest ono tak mięciutkie że można na nim spać, uwielbiam je. Do futerka dobrałam czarną bluzeczkę z długim rękawem oraz szare spodnie z dziurami. 
Dajcie znać jak wam się podoba stylizacja.

Futerko - SheIn
Bluzka -Stradivarius
Spodnie - NA-KD
Buty - Gemre








Zdjęcia - FotoHart

15 komentarzy:

  1. prawdziwa dama, niczym królowa jak siedzisz na tym fotelu heh <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalenie podoba mi się klimat i wykonanie zdjęć. Outfit super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z każdym słowem. Co tu dużo mówić... Petarda :)

      Usuń
  3. Skąd pasek jest uwalony kupskiem masz okres pewnie tak miesiączka to twoja słąba strona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jezuuuuu ona cudnie wygląda i ten pasek jest piękny

      Usuń
  4. Ale klimatyczne miejsce! :D Świetnie wyglądasz :)

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, a stylizacja cudowna. Sama kocham futerka i uważam, że dodają klasy do każdej stylizacji :)
    https://beautybyoliv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobre, klimatyczne zdjęcia. Śliczna kurteczka - własnie takiej szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super look i zdjęcia


    Zapraszam do siebie w wolnej chwili ♥
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  8. Megaa! Twoje sesje zdjęciowe są piękne!

    https://toskaonline.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia