wtorek, 28 maja 2019

PANTERKOWA SUKIENKA | SZPILKI Z ĆWIEKAMI

Dziś przychodzę do was z wiosenną stylizacją, bardzo chciałam mieć coś w tym princie ale nie przemyślałam tego że nie każdemu jest dobrze w panterce. Sukienka jest bardzo fajna pod względem materiału, jest on bardzo cieniutki i zwiewny. Do sukienki dobrałam czarne szpilki które są moją kolejną miłością, no wyglądają po prostu bosko na nodze.
Nadszedł czas na odświeżenie garderoby dla tego serdecznie zapraszam na stronę Dresslily 
Szpilki - Gemre
Sukienka - Dresslily
 20% zniżki : GBJKNO










Zdjęcia - FotoHart

12 komentarzy:

  1. Love this, photos 5 and 6 my favs!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądasz. Idealnie dobrałaś buty do tej sukienki, które są również boskie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię panterkę! Stylizacja cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sukienka jest boska, wyglądasz w niej jak prawdziwa kocica ♥
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna panterka! No i oczywiście piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja uwielbiam zwierzęce motywy w stylizacjach ☺️🥰 Przepiękna sesja ❤️☺️

    OdpowiedzUsuń
  7. I własnie takiego kroju sukienki poszukuję! Jest ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam sukienki w modny zwierzęcy print. Jak dla mnie rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa jest ta sukienka.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia