poniedziałek, 20 maja 2019

WĘŻOWY PRINT | SKÓRZANA SPÓDNICA

 Powiem tak, kiedy pierwszy raz zobaczyłam te body u przypadkowej dziewczyny na ulicy od razu chciałam je mieć. Bardzo długo szukałam ale w końcu je znalazłam i po prostu je uwielbiam. Drugą częścią stylizacji jest skórzana spódnica, gdy ją znalazłam na stronie www.girlmerry.com byłam jej bardzo ciekawa, ma ona nietypową zasówkę i dzięki temu jest bardzo orginalna. Do stylizacji dobrałam cieplutki bomber i kozaki ponieważ pogoda w dzień sesji nie rozpieszczała.

Body - KLIK 631248
Spódnica - KLIK 
Kozaki - CCC
Bomber - Zaful








Zdjęcia - FotoHart

11 komentarzy:

  1. Wężowy motyw ostatnio bardzo mi się podoba, więc zupełnie Ci się nie dziwię, że chciałaś mieć te body <3 Bardzo fajnie je ograłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta stylizacja, totalnie w moim stylu *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wąż to mój ulubiony zwierzęcy print, a ta stylizacja, bomba!
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow super wyglądasz. Świetna stylizacja. Przepiękne buty zakochałam się w nich absolutnie. Ja teraz musiałam sobie kupić buty do wędrówek górskich narzeczony zabiera mnie gdzieś na niespodziankową wycieczkę w góry. Już nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ta stylizacja :) Kobieco i modnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie powiem stylizacja bardzo kobieca. Przepięknie <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. Drapieżnie i pięknie! Szukam takich butów na niższym obcasie już bardzo długo. Pozdrawiam :)
    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby piękna, sloneczna wiosna znowu do nas wróciła, aczkolwiek trzeba przyznać, że bardzo miło patrzy się na takie zestawy :D
    Genialnie wyglądasz kochana <3
    spódnica jest bossssska !!
    i piękne pazurrrrki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wyglądasz! Świetne są te body, idealnie pasują do skórzanej spódniczki. Naprawdę świetna i seksowna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia