poniedziałek, 9 kwietnia 2018

ATELIER SŁODKOŚCI | SZARA SUKIENKA | ELEGANCKI STYL


Cześć <3
Tak jak zapowiadałam w poprzednim poście, mam dla was nową stylizację. Posty będą pojawiać się regularnie co wtorek, a jeśli chodzi o układanki to wszystko zależy od tego czy będę miała na nie pomysł.
Dzisiaj mam dla was bardziej elegancką stylizacje, śliczna szara obcisła sukienka z Rosegal i czarne kozaki z CCC, razem wyglądają po prostu bosko <3 uwielbiam takie połączenia. Do stylizacji dobrałam także czarną torebkę  z Bonprixa ale kompletnie o niej zapomniałam i nie widać jej nigdzie na zdjęciach, obiecuję że w następnych postach na pewno się pojawi. Taką kropką nad I jest prześliczna pomadka z Golden Rose, uwielbiam ją, jest to moja trzecia pomadka z serii Longstay, poprzednie dwie są prawie całkiem wykończone. Piękne miejsce w jakim były wykonywane zdjęcia dodaje im charakteru i takiej słodkości, jestem zakochana w tego typu kawiarenkach. Dziękuję Atelier Słodkości za udostępnienie nam miejsca do zdjęć.
Dajcie znać jak wam się podoba stylizacja <3














Zdjęcia - FotoHart

39 komentarzy:

  1. Piękna sukienka, bardzo Ci pasuje. Kolor szminki tez jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci w tej sukience :) Kocham szary ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka przepiękna. A zdjęcia dodatkowo dodają klimatu. 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne zdjęcia ❤️��

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka! Bardzo lubię takie proste kroje. Niezwykle kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna stylizacja, masz wspaniały styl :) wszystko jest przemyślane, nie tylko outfit ale i tło fotografii, elementy, detale, szczegóły. To widać, wszystko komponuje się ze sobą idealnie :) Przepięknie <3
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się bardzo. Mega koboeco. Kazdy mężczyzna obejrzy się za taką kobietą. Świetne są te buty

    OdpowiedzUsuń
  8. Super outfit :) ale mnie urzekły zdjęcia same w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny look. Rewelacyjnie wyglądasz ❤️❤️ Chociaż ja bym postawiła wiosną na baleriny, espadryle skłaniając się by wybrać lordsy z zoio. Na wiosnę jak i na lato to według mnie fajnie mieć w swojej szafie coś, żeby wyglądały elegancko i były wygodne. Dodatkowo można znaleźć modele, które z wszystkim będzie można połączyć. Lecz nie da się nie zgodzić, że wyglądasz zjawiskowo. Zdjęcia tak jak ty wyszły przepięknie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow cudownie wyglądasz i mam także tę pomadkę i ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz cudownie, piękne zdjęcia:) Zazdroszczę tej stylizacji, naprawdę bardzo mi się podoba, chętnie zostanę z tobą na dużej, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna sukienka, szukałam takiej na jesieni ale nigdzie nie mogłam jej znaleźć. Może zamówię sobie z Twojego linku, będzie na kolejny sezon :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, podoba mi się sukienka, bardzo ładnie jest Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super dopasowane miejsce do stylizacji, śliczne zdjęcia ;3.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna i bardzo kobieca stylizacja!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana! zajebiscie wygladasz! buziaki!!!

    https://nataliazarzycka.blogspot.com/2018/04/spring-look.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja bardzo spójna. Niby skromna ale jednocześnie odważna. Fajne połączenie ;)

    Pozdrawiam
    Zazuul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka ma odcień szarości, który ostatnio bardzo mi się podoba:) Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, bardzo kobieca. No i bardzo podoba mi się klimat zdjęć!
    Cudowny kolor szminki :)
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
  20. Poza doskonałym wyborem szminki (mam ten sam kolor z Golden rose i ja uwielbiam!), Sukienka jest czarująca. Wyglądasz w niej bardzo kobieco i zmysłowo, do tego masz wręcz idealną figurę! PS. Lustro w czarnej ramie mnie urzekło, jest piekne 😉

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia