poniedziałek, 16 kwietnia 2018

CZARNA STYLIZACJA | DŁUGIE SKARPETY | SPORTOWY STYL


Hej wszystkim 💓


W dzisiejszym poście chcę podzielić się z wami zdjęciami z najnowszej sesji z Pauliną. Stylizacja jest głównie w kolorze czarnym, jednym z moich ulubionych. Głównym elementem w stylizacji jest podkoszulek od Calvina Kleina z srebrnym napisem, który idealnie współgra z metalicznymi suwakami w skórzanej ramonesce, która jest idealna na tą porę roku. Do stylizacji dobrałam długie skarpetki zBONPRIXA, które nadają stylizacji sportowego charakteru oraz wybrałam srebrne kolczyki koła i pasujące czarne okulary od Zaful.

Jak wam się podoba dzisiejsza stylizacja ?








ZDJĘCIA - FotoHart


46 komentarzy:

  1. Nie dokońca podobają mi się takie skarpetki naciągnięte na spodnie, jakoś to nie w moim guście.
    Bardziej wolę podkolanówki i krótkie spodenki :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podobają okulary! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uwielbiam czarny :) Świetnie wyglądasz :D

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. very creative photos
    Thanks for sharing
    http://www.melodyjacob.com/2018/04/seoul-street-style-inspired.html

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna stylizacja :)
    zapraszam do mnie: recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Super zdjęcia, wyglądasz świetnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia ;) I sceneria idealnie pasuje do całej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fotki znakomite i stylizacja również:) Już obs. zapraszam do siebie - https://mangomania78.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, kocham taki oryginalny styl. Jak zawsze cudownie wyglądasz. Piękne zdjęcia, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz super! Tak nie typowo, inaczej! To mi się w tej stylizacji podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna, fajna stylizacja <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/zapowiedz-stylizacji-babyblue.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo, że to nie do końca mój styl to mi się bardzo podoba :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. hehe skarpetki super wyglądają <3


    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie się prezentują te skarpety w tej stylizacji :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/04/wiosna-w-kolorze-czerwieni.html

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna sportowa stylizacja :)
    najbardziej podobają mi się skarpetki :) świetnie to wygląda :)

    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia wyszły świetne!
    Okulary mi się podobają ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny zestaw :) Ja jednak wolę krótsze skarpetki, ale dla każdego co innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta stylizacja to cudo, sama muszę kupić sobie takie skarpetki! Zdecydowanie bardzo w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie się TK prezentuje u Ciebie, ja bym się pewnie nie odważyła na taką stylizacje :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale świetnie to wygląda! Może nie mój styl tak w 100% ale Ty wyglądasz w tym bardzo fajnie! Z pazurem ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Very nice post i like your style ^^!! thanks for the comment on my blog!
    would you like to follow for follow? <3
    kisses!

    http://lalabetterdayz.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialnie Ci wyszła ta stylizacja! Dawno nie widziałam tak inspirującej osoby jak Ty! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No to akurat mnie średnio przekonuje, choć faktycznie zdarza mi się widzieć takie stylizacje. Ja jednak wolę bardziej kobiece wybory typu buty na obcasie https://butymodne.pl/damskie-shelovet-na-obcasie-c531.p447.f134.html , do tego jakaś ładnie skrojona sukienka czy spódnica - niedługa, raczej do kolana

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajna stylizacja, jednocześnie sportowa, ale nie dresiarska tylko kobieca :) ja często podkolanówki damskie w różnych kolorach zakładam do spódnic, tak by ze sobą kontrastowały :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia