poniedziałek, 23 kwietnia 2018

SZARA RAMONESKA | CZARNY OUTFIT | BONPRIX


W dzisiejszym poście chcę wam pokazać stylizację w szarości i czerni, głównym elementem outfitu jest krótka zamszowa ramoneska w wyjątkowym gołębim kolorze. Pod nią założyłam czarną rozkloszowaną sukienkę. Do miejskiego stylu i tła pasują sportowe buty adidas, uzupełniłam mój look czarnym okularami od Dresslily i ukochaną czarną torebką od Bonprix. Moim zdaniem taka stylizacja idealnie pasuje do takiego klimatu zdjęć. Jak wam się podoba stylizacja? 

Sukienka - NewYorker
Kurtka - KLIK 
Torebka - Bonprix 
Buty - Adidas






 Zdjęcia - FotoHart

28 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja. Uwielbiam się tak ubierać. Bardzo stylowo i wygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo spodobał mi się ten styl wiązania sznurówek.
    Śliczne zdjęcia
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja :) mega mi się podoba :)


    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz. Uwielbiam połączenie sportowych butów i zwiewnej sukienki :)

    http://antoszewskaa.blogspot.com/2018/04/romantyczny-look.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ramoneska ekstra <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/z-motywem-kwiatow.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w ramonesce! Twój blog jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
  7. super pomysł na wiązanie butów :)

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja ;) Bardzo podoba mi się kurteczka ;) Muszę sobie sprawić jakąś w takim kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna ta ramoneska :) Widzę, że w tym roku króluje połączenie sukienek/spódnic ze sportowymi butami :) Widzę to już na którymś blogu i coraz bardziej mi się to podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna stylizacja! Podoba mi się taki zestaW!!

    Miłego dnia i zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna, prosta stylizacja :)
    Ramoneska skradła moje serce.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta spódniczka mini na Tobie wygląda wspaniale w połączeniu z szarą kurtką! <3 Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia