wtorek, 21 sierpnia 2018

CZERŃ i BIEL | LEVI'S | SANDAŁKI NA SŁUPKU

Dzisiejsza stylizacja łączy ze sobą luźny sportowy styl z elegancją, czyli to co kocham najbardziej. Biały t-shirt z Levisa z czarnym napisem idealnie komponuje się z czarną spódniczką którą nareszcie udało mi się kupić ( poprzednią niestety gdzieś zgubiłam ) Aby dodać eleganckiego akcentu ubrałam beżowe sandałki na słupku które są naprawdę bardzo wygodne. Przyznam się wam że nigdy nie miałam w swojej kolekcji sandałek na słupku, jakoś nie miałam okazji ich kupić. Teraz mam aż 3 pary i wszystkie uwielbiam. Aby uzupełnić stylizacje ubrałam srebrną bransoletkę i czarną torebkę.
Jak wam się podoba stylizacja? 
T-shirt - Levi's
Spódnica - SinSay 
Sandałki - KLIK 
Torebka - Deichmann








Zdjęcia - FotoHart

44 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się cała stylizacja, szczególnie buciki które robią na mnie mega wrażenie - podobają mi się takie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się cała ta stylizacja wyglądasz cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie mega! Spódnica i buty to zdecydowanie moje faworyty :D

    vebth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sportowy styl pomieszany z elegancją jest świetny :) Bardzo fajna stylizacja :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie

    https://skucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja mi się podoba. Wyglądasz świetnie!


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz cudownie 😍 buty idealne świetnie podkreślają nogi ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz! Super

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  9. Super cute! I love the tee with this flare skirt.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja bardzo mi się podoba, a sandałki są śliczne. Masz ładny kolor lakieru na paznokciach u stóp :)

    http://staypositivebypaulen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna stylizacja! :) buciki boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja, na prawdę wyglądasz mega kochana! <3 Zgadzam buciki są boskie, bardzo podobne widziałam tutaj, genialnie pasują do reszty. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne buty;)
    pozdrawiam serdecznie:)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubie takie klasyczne zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. So pretty. Amazing look. 😊
    Xoxo
    http://myheartaintabrain.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie! Sandałki pięknie wydłużają Ci nogi! Pozdrawiam! :)

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. love ur outfit. u look great

    torichux3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne buty <3
    Pozdrawiam :)
    https://ragazza99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz przepięknie, idealne połączenie!
    Te sandałki są cudowne!

    Dziękuję Ci za odwiedziny u mnie:)
    Personalna Galaktyka Absurdu
    Koreańskie Pogaduchy- blog o Korei Południowej

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty totalnie do mnie przemawiają <3 są piękne! Cała stylizacja prezentuje się ogólnie super :)

    mój blog: klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zestawienie kolorów

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia