niedziela, 5 sierpnia 2018

LOOKBOOK


16 komentarzy:

  1. Zawsze podobały mi się takie połączenia sportowych części garderoby zniej sportowymi 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love the outfit you were wearing in your YouTube video - you look very pretty and fashionable pretty wearing it!!!

    P.S.: I just did my first blog post in over 10 months: National Underwear Day 2018, Panties in the News, Panty Modelling Fail, Thanks to Commenters

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Spódniczka i bluza - idealne połączenie! <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalne :) extra bluza ! Gdzie kupiona ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Na młodej dziewczynie takiej jak Ty wygląda to super.
    Ja mam lat 34 i też będzie nieźle.
    Genialne połączenie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyszedł Ci filmik!
    Piękna stylizacja :D

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz ślicznie ! :) bluzka i spódniczka urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! Fajnie ten filmik wyszedł :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. I used to have a really cool Kappa tee. It was my fave!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę fajnie wyszedł ten filmik. Gdy weszłam na twojego bloga pierwszy raz i zobaczyłam twoje zdjęcia myślałam, że to Sylwia Przybysz :D
    Pozdrawiam i Zapraszam na blog!

    OdpowiedzUsuń
  12. Great video.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo udana stylizacja;D Szczególnie spodobała mi się ta spódniczka - od jakiegoś czasu szukam jakiejś o podobnym kroju;) No i fajnie zgrała się z górą z Kappy;)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Indium z bloga Outfitownia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia