wtorek, 7 sierpnia 2018

CZERWONA SUKIENKA | TOSAVE | BALANDO

 Powiem wam szczerze, że nie mogłam się doczekać aż opublikuje tę sesję. Jestem z niej naprawdę dumna. Za wszystkie sesje na moim blogu odpowiada FotoHart, jest ona naprawdę genialnym fotografem. 

W dzisiejszej stylizacji króluje czerwień, piękna czerwona sukienka od Tosave to moja totalna ulubienica, ubieram ją kiedy tylko mogę, jestem w niej po prostu zakochana. Do outfitu dobrałam śliczne sandałki na słupku od Balando.
Dodają one charakteru całej stylizacji. Cudowny srebrny kolor idealnie komponuje się z czerwoną sukienką. Przyznam wam się że jest to moja druga ulubiona stylizacja, zaraz po sesji w lawendzie.
Dajcie znać jak wam się podoba stylizacja.
Posty za stylizacjami będą pojawiać się we wtorki a lookbooki w piątki.

Sukienka - KLIK
Sandałki - KLIK
Szminka - Golden Rose
Kolczyki - KLIK
Rzęsy - KLIK












Zdjęcia - FotoHart

55 komentarzy:

  1. Sukienka bardzo ci pasuje :D ale buty to dopiero fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz w tej sukience! A buty rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sesja faktycznie wyszła super! Mój przyjaciel robi świetne zdjęcia, ale niestety widzimy się bardzo rzadko, dlatego też tylko kilka razy miałam okazję mu pozować :(
    Świetna stylizacja! <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. W czerwieni wyglądasz przepięknie! :) Bardzo pasuje Ci ten kolo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Okiem faceta, podoba sieee i ��

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba już część widziałam na insta. Sesja wspaniała, kiecuszka boska. Czy ja już skomplementowałam modelkę ...hmmm... liczna :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gorgeous dress babe
    You look amazing.

    Much Love,
    Jane | The Bandwagon Chic

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem, co podoba mi się bardziej - buty czy sukienka? Cała stylizacja to kosmos! :) Wygląda to bardzo profesjonalnie, masz super fotografa, zazdroszczę! To ktoś znajomy czy nawiązałaś współpracę? :) Pytam, ponieważ przymierzam się właśnie do opublikowania pierwszej stylizacji (w końcu nazwa zobowiązuje, kosmetyki i lifestyle to miał być dodatek:D), ale brak fotografa skutecznie mi to uniemożliwia:D Ostatecznie coś czuję, że zagonię do aparatu swojego faceta! Zobaczymy, co z tego wyjdzie, bo to będzie jego debiut...:)

    Pozdrawiam!
    Tov :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na poczatku współpraca, teraz nawzajem robimy sobie zdjęcia. Dziękuję <3

      Usuń
  10. Wow bardzo podobają mi się twoje sesje i stylizacje, a ta sukienka to coś pięknego <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna sukienka!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna sukienka ! :) do twarzy Ci w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowicie wyglądasz w tej sukience:) Pozdrawiam gorąco!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Elegancka, niesamowita i wspaniała. Trzy słowa opisujące Twoją osobę i twoje zdjęcia <3

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia, piękna sukienka!♥
    Buziaki :*
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie Ci w czerwieni <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/jeansowa-spodnica-z-guzikami.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Love your outfit, thank you for the lovely comment. You have a beautiful blog, I am following you :)
    xx Mon
    http://lifebymon.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz fenomenalnie, idealna sesja!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Eu amei seu look, seu vestido é lindo demais!
    Adorei as fotos, arrasou lindona. *--*
    Beijos. ♥
    Diário da Lady

    OdpowiedzUsuń
  20. Woww! Naprawdę świetnie wyglądasz w czerwieni! A sukienka ekstra. Gdyby tylko nie fakt, że kupiłam sukienkę tydzień temu, to zapewne zdecydowałabym się na tą.

    vebth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. You look amazing! I love ur dress ஐ

    Would you like to follow each other? Lemme know :)

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  22. Czerwień jest jednym z najpiękniejszych kolorów, jeśli chodzi o kobiece sukienki na lato. W swojej wyglądasz niesamowicie, a cała sesja bardzo mi się podoba <3

    mój blog: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful dress, you're great

    I'm following you, if you want to close me and you

    http://glamfashioncat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna ta sukienka! I przepiękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna sukienka!Tak jak piszesz buty idealnie pasują i dodają całego charakteru tutaj!
    pozdrawiam,
    https://summmertime-sadnesss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Niesamowita ta czerwona sukienka. Ostatnio zakupiłam sobie beżową sukienkę . Podczas sesji też wypadła nieziemsko. Niedługo podzielę się fotkami!

    OdpowiedzUsuń
  27. Osobiście jestem zachwycona tym połączeniem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Czerwona sukienka w tym wydaniu to rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta propozycja jest wprost zjawiskowa

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia