poniedziałek, 21 stycznia 2019

BIAŁE FUTERKO | ZIMOWY KLIMAT | NOWE WŁOSY

 No i jest, post z nowymi włosami, jeśli obserwujecie mnie na instagramie to mieliście okazje zobaczyć je już ponad tydzień temu. Jak obiecałam tak robię, opiszę wam wszyściutko o włosach.
Nie robiłam odrostu od pięciu miesięcy ponieważ chciałam żeby mi porządnie odpoczęły po ostatnim rozjaśnianiu. Używałam mnóstwo masek i olejków aby chociaż trochę polepszyć ich kondycje, ale to nic nie dawało. Po rozjaśnianiu w sierpniu miałam poparzoną skórę głowy i włosy zaczęły się strasznie kruszyć, bałam się iść do fryzjera bo nie chciałam powtórki. Ale w końcu się przełamałam i stwierdziłam że czas zmienić fryzjera, umówiłam się na 25 stycznia. Jak sami widzicie dziś jest 21 stycznia, co więc się stało że już mam nowe włosy? Był to straszny impuls, zobaczyłam w lustro i stwierdziłam że nie wytrzymam, napisałam do fryzjera i zmieniłam termin wizyty, dwa dni po napisaniu już byłam na fotelu u fryzjera. Powiedziałam fryzjerce wszystko co przydarzyło mi się u poprzedniego fryzjera, a ona że zrobi mi takie włosy, że historia się nie powtórzy. Po ponad tygodniu mogę stwierdzić że jestem zadowolona, poje włosy się nie łamią i są w dobrej kondycji. Zmiana fryzjera to najlepsza decyzja w moim życiu.

Dzisiejsza stylizacja składa się z ślicznego białego futerka i golfiku, dobrałam do nich zwykłe proste spodnie oraz buciki od GEMRE które uwielbiam, są idealne na zimę i do tego świetnie wyglądają. 

Futerko - KLIK 
Buty - GEMRE 
Golf - Zaful
Spodnie - SinSay














Zdjęcia - FotoHart

41 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że teraz jesteś już zadowolona ze swojej fryzury! :)

    Z własnego doświadczenia wiem, ze niekiedy konieczna jest zmiana fryzjera. Coraz rzadziej można trafić na profesjonalistów...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybka reakcja na potrzeby. Ładnie ci w nich zna się ten ktoś na robocie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tô encantada com as suas fotos e com esse look!

    www.kailagarcia.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Slicznie prezenuje sie to futerko sama w tym roku szukalam podobnego ale nie udalo mi sie na nic trafic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym futerku wyglądasz cudownie, a włosy wyszły bosko. Czasem zmiany wychodzą nam na lepsze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze piękne, magiczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Przepiękne zdjęcia! Stylizacja super, bardzo mi się podoba :) Sama poluję na podobne futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne futro!!! I Ty świetnie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz w tej fryzurze, dobrze, że zmieniłaś fryzjera i naprawił Ci włosy :) Pięknie wyglądasz w tej stylizacji, a futerko super :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Włosy to bardzo ważna sprawa i gdyby coś mi się z nimi stało lub fryzjer by je zniszczył to bym się załamała dlatego dobór fryzjera to ważna sprawa. Dobrze, że Twoje włosy wróciły do dobrego stanu i bardzo mi się podoba kolor jaki masz na włosach, ale niestety mi taki nie pasuje :( A zdjęcia są takie prześliczne! Zakochałam się w nich, zwłaszcza w 6 i 7 <3

    https://recenzjeprzyherbacie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. lovely white faux fur jacket. I like how you paired it with a white sweater and blue jeans. Great styling. You look lovely.

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz. Futerko przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful outfit and pictures!! :)

    https://julesonthemoon.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. włoski bardzo ładne, stylizacja mega zimowa, a zdjęcia super! Pozdrawiam :*
    skromny-minimalizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. I dobrze zrobiłaś, że zmieniłaś fryzjera. Poparzenie? Kruszenie? Aż mi szczęka opadła, mi się nic takiego nie przydarzyło, a też co jakiś czas rozjaśniam włosy. Nie tak mocno, ale przecież i to można zrobić źle. Dobry fryzjer to podstawa, ładnie wyszło. Futerko też śliczne :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam takie podobne włosy jakiś rok temu,lecz z odrostami w odcieniu ciemnego brązu,bo w całości blond czy siwej nie jest mi nigdy do twarzy. Jednak Tobie wręcz przeciwnie, pasują idealnie. Myślę, że powinnaś zostać przy tym jak najdłużej,bo naprawdę to zmiana na duży plus.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne, klimatyczne zdjęcia!
    Włosy również bardzo ładne, świetnie ci pasują! :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. to futerko tak do ciebie pasuje <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia