poniedziałek, 28 stycznia 2019

STREETSTYLE | SKATEPARK | TEAM MERMAID

 Jak sami widzicie mój styl jest bardzo zmienny, raz ubieram spódniczki i szpilki a raz duże t-shirty i adidasy. Bardzo lubię eksperymentować, w mojej szafie można znaleźć dosłownie wszystko. Nie potrafię znaleźć tego JEDYNEGO, podoba mi się dosłownie wszystko.

W dzisiejszej stylizacji postawiłam na długi T-shirt do którego dobrałam pasek aby podkreślić talię. Czarna kurtka idealnie pasuje do spodni i nadaje charakteru stylizacji. Do outfitu ubrałam także czarne butki które są idealne na tą porę roku.

Kurtka - NA-KD
T-shirt - Forever21
Pasek - Forever21
Spodnie - Sinsay 
Buty - Gemre












Zdjęcia - FotoHart

17 komentarzy:

  1. Też nie lubię się ograniczać, jeśli chodzi o styl. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, pasek nadaje jej fajnego charakteru. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie eksponuje figurę ten pasek! Wyglądasz ślicznie! :)) Pozdrawiam!
    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie założyłabym tego paska, ale cała stylizacja strasznie mi się podoba! Bardzo ci pasuje taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja!

    https://szyszka-pisze-blog.blogspot.com/2019/01/5-najbardziej-zachwycajacych-miejsc-w.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ta stylizacja wygląda na prawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój styl jest również bardzo zróżnicowany :D
    Cudowna sesja i jej klimat - szczerze mnie zauroczyłaś.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i super stylizacja :D Bardzo spodobała mi się kurteczka :D
    Fajnie się prezentuje ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mówiąc szczerze mam bardzo podobnie, raz elegancka bluzka innym razem sportowy look
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Very nice outfit! Its so cool. Have a nice day


    Our Style Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasek robi robotę! ♥_♥ A botki są obłędne :)

    Pozdrawiam serdecznie, Niedoskonała.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia