wtorek, 15 stycznia 2019

CZARNA STYLIZACJA | OCIEPLANA KURTECZKA | KAPPA

 To już ostatni post z moim ogromnym odrostem na głowie i zaniedbanymi włosami. Jak sami widzicie nic nie robiłam z włosami od 5 miesięcy, po ostatniej wizycie u fryzjera miałam bardzo zniszczone włosy i podrażnioną skórę głowy. Szczerze bałam się kolejnego rozjaśniania. Teraz wiem że nie było czego, wystarczyło po prostu zmienić fryzjera. Dobra koniec o włosach, zobaczycie je w następnym poście, plus tam postaram się wszystko dokładnie opisać, a teraz przejdźmy do stylizacji.

Stylizacja składa się z czarnej kurteczki z ocieplanym środkiem, pod nią ubrałam czarny sweterek żeby nie zmarznąć. Ja, jak to ja oczywiście ubrałam czarne spodnie z dziurami i sportowe buty. Bardzo pomieszana na stylizacja, niby mi ciepło ale jednak nie do końca.

Na hasło natalia10 macie 10% rabatu na zakupy w SheIn powyżej 60$

Kurtka - KLIK
Buty - KLIK
Sweter - NA-KD
Spodnie - Zaful








Zdjęcia - FotoHart
 

31 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kurtka, czegoś takiego chyba poszukam :). No i buty! Bardzo mi się podobają. A zdjęcia jak zwykle świetne, dobry klimat, tak nastrojowo :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe fajne ujęcie jak jechał samochód. Dobrze, że cię widział <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurteczka rewelacyjna i fajnie wyglada całość <3!!

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka jest mega! Dobrze również komponuje się te tło z twoimi włosami i stylizacją :D


    vebth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka wygląda na ciepłą, bardzo mi się podoba! Dawno nie chodziłam w butach sportowych w zimę i chyba do tego nie wrócę. :)
    https://panicniemamsiewcoubrac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, też już raczej nie założę w zimie sportowych butów

      Usuń
  6. Jak zawsze super zdjęcia! Podobają mi się !

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie dziury na spodniach tylko gdy ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czarne kolory, czuje się w nich najlepiej i buduje mi się z nich najlepsze koncepcje. Dodatek w postaci białych butów wygląda super, jednak na obecną pogodę strzelam raczej w fajne kozaczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta stylizacja bardzo Ci pasuje, fajne buty i kurtka też :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka ładna stylizacja! Uwielbiam czarne ubrania!
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakiś czas temu dokładnie takie buty kupiłam dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi everyone!
    I’m so excited! Thanks to Dr. Ahmed for bringing back my Ex-husband and brought great joy to me today! Ahmedutimate@gmail.com is certainly the best spell caster online, if you need your Ex lover back fast! And his result is 100% guarantee….
    After 12years of marriage, me and my husband has been into one quarrel or the other until he finally left me and moved to California to be with another woman. I felt my life was over and my kids thought they would never see their father again. I tried to be strong just for the kids but I could not control the pain that torments my heart, my heart was filled with sorrows and pains because I was really in love with my husband. Every day and night I think of him and always wish he would come back to me, I was really upset and I needed help, so I searched for help online and I came across a website that suggested that Dr Ahmed can help get ex back fast. So, I felt I should give him a try. I contacted him and he told me what to do and I did it then he did a (Love spell) for me. 18 hours later, my husband really called me and told me that he miss me and the kids so much, So Amazing!! So that was how he came back that same day, with lots of love and joy, and he apologized for his mistake, and for the pains he caused me and the kids. Then from that day, our Marriage was now stronger than how it was before, all thanks to Dr Ahmed he is so powerful and I decided to share my story on the internet that Dr Ahmed real and powerful spell caster who I will always pray to live long to help his children in the time of trouble, if you are here and you need your Ex back or your husband moved to another woman, do not cry anymore, contact this powerful spell caster now. Here’s his contact:
    Email him at: Ahmedutimate@gmail.com
    Call / what’s-app him: +2348160153829

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ciemne stylizacje i ta bardzo mi się podoba, aczkolwiek, jak widzę odkryte kostki w zimę, to aż mi skóra cierpnie :D Osobiście dodałabym jakieś czaderskie rajstopy [np fioletowe, albo inne wyróżniające się]. :)

    Pozdrawiam serdecznie, Niedoskonała.

    jestem-niedoskonala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna stylizacja na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna, sportowa stylizacja. Szczególnie buty przykuwają uwagę. Podobne modele można znaleźć na stronie bestbuty.sklep.pl.

    OdpowiedzUsuń
  16. Połączenie czarnych ubrań i białych butów sportowych świetnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podobają mi się białe buty sportowe. Pasują idealnie do większości stylizacji.
    https://jebut.pl/Botki-c64

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, ta kurteczka jest idealna na polską zimę! A co powiesz na dodanie do niej czerwonej chusty?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia