poniedziałek, 4 marca 2019

BURGNDOWA SUKIENKA | LUŹNA STYLIZACJA | GEMRE


Muszę się wam przyznać, chyba zakochałam się w burgundzie. Jak pierwszy raz zobaczyłam tę sukienkę stwierdziłam że od razu chce ją mieć. Bardzo długo szukałam sukienki (bluzy) która byłaby dla mnie idealna, zawsze trafiałam na albo za długie albo za krótkie.

W dzisiejszej stylizacji króluje burgund, do sukienki postanowiłam dobrać czarny pasek aby podkreślić talię, całą stylizację dopełniają boskie butki z GEMRE, chyba nigdy nie zdarzyło mi się żebym czegoś tak bardzo chciała. Są one po prostu cudowne i przede wszystkim bardzo wygodne.
Dajcie znać jak podoba wam się stylizacja  

Sukienka - SheIn
Buty - Gemre
Pasek - Forever21













Zdjęcia - FotoHart

11 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja , bardzo mi się podoba 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta stylizacja jest super. W sam raz na spacer z moimi maluchami 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja super, najbardziej podoba mi się pasek! Wygląda naprawdę świetnie <3

    Buziaki :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Burgund to wspaniały kolor! Bardzo dobrze w nim wyglądasz! Stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega to wyglada! Ten pasek pasuje świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze to wygląda. Sukienka fajna a buty mega :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wygląda ta sukienka, świetnie wyglądasz w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Un outfit sportivo ma davvero cool!! Il rosso poi ti dona moltissimo!

    https://nettaredimiele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ty zakochana burgundzie, a ja w Twoich butach !!! Kochana, co za wybór :O
    w burgundzie Ci bardzo ładnie, zostaję na dłużej i zapraszam do siebie ;*


    https://ink-your-think.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Amei essa sua postagem, sempre estou visitando seu blog e lendo suas postagens.. Seu blog está salvo em meus favoritos..

    Parabéns!

    Amo seu blog ❤️..

    Meu Blog: Resultado Totolec Show

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie super zdjęcia :3. Stylizacja też bardzo mi się podoba, wszystkie elementy są w podobnym stylu ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia