poniedziałek, 18 marca 2019

ELEGANCKA STYLIZACJA | BURGUNDOWA STYLIZACJA | CZERWONA CEGŁA

A więc to już ostatnia stylizacja w długich włosach, jeśli śledzicie mojego instagrama to zapewne już widzieliście moją zmianę. Powiem wam tak, poszłam do najlepszego fryzjera w Krakowie aby zrobić kolor. Niestety moje włosy są w tak fatalnym stanie że jedyny ratunek to obcięcie ich i przede wszystkim jak na razie brak rozjaśniacza. Włoski po prostu muszą mi odrosnąć co się równa z dużym odrostem, ale jakoś to przecierpię.

Dzisiejsza stylizacja składa się z cudownej burgundowej sukienki, którą po prostu kocham. Dobrałam do niej zwykłe szare botki na słupku.
Sukienka - KLIK
Buty - Gemre











Zdjęcia - FotoHart

16 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka, bardzo pasuje do Twojej karnacji :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka z dekoltem w stylu hiszpanki :) bardzo ładnie Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pooh girl, ta stylizacja to złoto i to w dodatku z diamentami. Uwielbiam takie proste ale zarazem eleganckie stylizacje. Moje serce skradły jednak buty, są świetne! Pozdrawiam, pisanepedzlem

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia w ciekawej stylizacji i jeszcze ciekawszym otoczeniu. Cegły zaraz skojarzyły mi się z Holandią, którą dość wnikliwie eksploruję. Zdradzisz, co to za miejsce?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja i bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. You look extremely attractive modelling that pretty and feminine burgundy red SHEIN Flounce Bardot Bodycon Dress - these outfit photos of you are wonderful!!!

    https://full-brief-panties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz w tej sukience! Boskie zdjęcia jak zawsze

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kolor jest wprost stworzony dla Ciebie! Jeszcze nie widziałam Twojej zmiany, ale zaraz nadrobię zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja kuzynka miała podobną sukienkę, tylko że jaśniejszą, w rzeczywistości te sukienki wyglądają jeszcze lepiej niż na zdjęciach, ale u ciebie to na prawdę rewelacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka, niestety przy moich szerokich barrach by mi nie pasowała, ale kolor cudowny i ty w niej pieknie wyglądasz :)
    https://myraibowworld1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale mi się podoba ta sukienka! Śliczna :*

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku wyglądasz zjawiskowo!!
    Uciekam zobaczyć twojego Instagrama :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia (obiektyw 35mm?), a stylizacja jeszcze lepsza <3 Pięknie ci w tej sukieneczce!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka śliczna, a zdjęcia po prostu WOW!
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna sukienka - czekam na pogodę, aż będzie można zacząć nosić takie ubrania!

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia