poniedziałek, 25 marca 2019

NEON | TOTAL LOOK FOREVER21 | CZERŃ i BIEL

W dzisiejszym poście, chciałabym wam pokazać stylizacje w klimacie miejską która idealnie sprawdziła by się na wyście ze znajomymi. Do prostego outfitu dodałam kilka akcentów aby urozmaicić stylizację. Podstawą stylizacji jest długi oversizowy t-shirt, aby podkreślić talie dobrałam czarny długi pasek z napisami. Aby urozmaicić stylizacje dobrałam białe sportowe buty od GEMRE są one niesamowicie wygodne i wyglądają po prostu świetnie, oraz długie skarpetki moim zdaniem świetnie uzupełniły stylizacje.
Kurtka - Reserved 
T-shirt - Forever21
Pasek - Forever21
Skarpetki - Forever21
Buty - Gemre













Zdjęcia - FotoHart

11 komentarzy:

  1. Biel jest super zawsze !! Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się połączenie skarpet i butów :) Okulary też są super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Łobuziarrrra <3

    Luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo i nie przekombinowane przede wszystkim, a to się ceni :)
    Jak najbardziej moje klimaty, teraz takie zestawy są najbliższe mojemu serduchu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja ładne, ale ten neon na pierwszym zdjeciu tak ładnie się komponuje ze stylem urban fashion ;)

    kuferkulturalny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł z tym neonem ❤️ Świetne stylizacje 💙 zapraszam do mnie ☺️

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ! Przesuper! Zdjęcia piękne, a stylizacja
    przypadła mi do gustu :)

    http://toskaonline.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie! Bardzo podoba mi się ta kurtka, więc pewnie się w nią zaopatrzę! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta stylizacja przypadła mi do gustu. Jest mega! Ślicznie wyglądasz w krotkich włosach. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Your look is super cool!
    xoxo

    https://bodyfashionblender.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Stworzyłaś idealne, współgrające ze sobą połączenie! :)
    Super zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia