poniedziałek, 14 maja 2018

CZERWIEŃ | FILIŻANKA | BONPRIX

Dziś mam dla was stylizację w jednym z moich ulubionych kolorów, a mianowicie czerwieni. Jest to taki żywy kolor, zazwyczaj staram się go dodawać do stylizacji, czy to w postaci ubioru, szminki lub paznokci. Czerwień na paznokciach gości u mnie najczęściej, choć posiadam też wiele innych kolorów hybryd ale ten kolor to zdecydowanie moja miłość.

Chciałabym wam zaprezentować elegancki outfit, coś innego niż można spotkać na moim blogu, bardzo lubię sportowe albo delikatne stylizacje a elegancja rzadko gości w stylizacjach. Moja stylizacja składa się z czerwonej marynarki z Reserved, delikatnej białej bluzeczki z czarnymi zdobieniami od Mohito oraz czarnymi podartymi spodniami z Bonprix. Do stylizacji dobrałam czerwone buciki z ćwiekami z Deichmann oraz złote okulary z Banggood. 
Dajcie mi konieczne znać co sądzicie o tej stylizacji. 

Dziękuję restauracji '' Filiżanka '' za udostępnienie miejsca na zdjęcia 


Spodnie - Bonprix






Zdjęcia - FotoHart

34 komentarze:

  1. Marynarka i spodnie bardzo mi się podobają :) Chętnie wskoczyłabym w taką stylizację!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, wspaniałe zdjęcia ;*

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wyglądasz i ta czerwona marynarka coś pięknego <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem elegancja jest najlepszym rozwiązaniem :) Uwielbiam czerwień <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne masz te szpilki <3
    A czerwony Tobie po prostu pasuje :)
    http://zoiomoda.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post...
    Have a nice day.

    OdpowiedzUsuń
  7. oj rewelacyjna marynarka <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  8. Marynarka ma piękny czerwony kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie wyglądasz! Masz piękne włosy :)
    Miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  10. No, no kochana, ujęłaś mnie tymi zdjęciami :)
    Cudownie wyglądasz, bez dwóch zdań mogę Ci powiedzieć, że czerwień to Twój kolor.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ponadczasowa marynarka w pięknym kolorze <3 pozdrawiam Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie, elegancko i poważnie :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, zwłaszcza dla blondynki. Czerwień to i mój ulubiony kolor. A jak dodaje pewności siebie :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Takich bucików ostatnio poszukuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia, marynarka bardzo ładna. Lubię czerwony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta marynarka jest świetna. Idealnie się prezentuje wraz z butami:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lepe slike, svaka čast. :)

    https://andjelina-svastara.blogspot.rs/2018/05/full-make-up-sa-avon-snizenim.html :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chłopczyca w eleganckim wydaniu, naprawdę bardzo kobieco, super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Czerwiec jest taki kobiecy! W mojej garderobie posiadam jeden, ognistoczerwony sweter. To mój absolutny hit!

    pozdrawiam i zapraszam do mnie: napisaneprzezkasie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna stylizacja! 💖 Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.aliviastyle.blogspot.com 💖

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę zaopatrzyć się w tą bluzeczkę!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia