wtorek, 29 maja 2018

ROZPINANE SPODNIE | ADIDAS | ROCZNICA BLOGA

Sama nie mogę uwierzyć że jestem już z wami 3 lata. Dokładnie 26 maja minęła kolejna rocznica mojego blogowania, ten czas tak szybko leci. Bardzo się cieszę że znalazłam miejsce gdzie mogę dzielić się moją pasją. Dziękuję wszystkim moim obserwatorom i komentatorom, to wy motywujecie mnie do dalszego działania i stawania się coraz lepszą w tym co robię <3

Dziś mam dla was sportową, luźną stylizację. Główną częścią outfitu są przegenialne rozpinane po boku spodnie, zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia. Do stylizacji dobrałam biały t-shirt z nadrukiem który idealnie pasuje do białych superstarów. Niby prosta stylizacja a ma swój charakter dzięki tym nietypowym spodniom. Dajcie mi koniecznie znać co sądzicie o tej stylizacji.

Spodnie - H&M
T-shirt - Adidas
Buty - Adidas




Zdjęcie - FotoHart

20 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe te spodnie, jednak nie wiem czy sama bym się na nie skusiła ;p
    Pozdrawiam i zapraszam 💝 www.aliviastyle.blogspot.com 💝

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają ciekawie i modnie, chętnie bym takie założyła ;)

    obserwuję i zapraszam fancyem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie - zbyt nietypowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te spodnie tworzą tę stylizację. Wyglądają fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. te spodnie dodają charakteru stylizacji :) jak dla mnie to bomba! :))

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę Ci powiedzieć, że zauroczyłaś mnie tą stylizacją! <3
    Rozpinane spodnie rewelacyjnie na Tobie leżą.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja i fajnie sie na to patrzy jednak krój tych spodni do mnie nie przemawia :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/05/dlaczego-warto-zaczac-cwiczyc-z.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie one wygladaja u Ciebie sama bym pewnie ich nawet nie kupila :)

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Top świetnie pasuje do tych spodni https://zoio.pl/odziez-damska/bluzki/krotki-rekaw/, a same w sobie spodnie rozpinane to szał! Szczęściara, że takie masz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chodzi o stylizację to w ogóle nie jestem fanką tego typu spodni i chyba nigdy nie zrozumiem ich fenomenu ;)

    Co do ogólnie posta to nie rozumiem czemu dziękujesz komentatorom i obserwatorom za to że są dla Ciebie motywacją skoro uskuteczniasz system wzajemnej wymiany aktywnościami. Jaki więc w tym sens?

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia obłędne :) Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja, na luzie i bardzo dziewczęco ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie widziałam takich spodni. Wyglądają bardzo interesująco c;
    Ale chyba do mnie by nie pasowały ;x Za to na Tobie to ślicznie wygląda *-*

    Pozdrawiam!
    http://recenzyjne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa i poniekąd odważna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedzieć czemu nie podobają mi się takie spodnie :/

    OdpowiedzUsuń
  16. 40 years old Executive Secretary Danielle Kinzel, hailing from Thornbury enjoys watching movies like Joe Strummer: The Future Is Unwritten and Cosplaying. Took a trip to Kathmandu Valley and drives a C70. przejscie na strone internetowa

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia