piątek, 18 maja 2018

LOOKBOOK




23 komentarze:

  1. Wspaniale Ci wyszedł lookbook. Co do stylizacji, pięknie Ci w czerwieni, a ja sama bym się tak z chęcią ubrała ;* Uwielbiałam kiedyś słuchać tej piosenki, którą dałaś w tle :D

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba się ten lookbook i świetna jest ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, na prawdę mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Your pretty blouse, bright red blazer and distressed black pants, and spike-heeled red shoes all look fabulous styled together - I love your video!

    my blog
    my YouTube
    my Twitter

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny lookbook ;-) Marynarka jest po prostu czaderska :D
    Zoio Moda - Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam już tą stylizacje u Ciebie na fotkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :D stylizację dodaje we wtorki a lookbooki do nich w piątki <3

      Usuń
  7. Wybierane przez Ciebie czerwienie zachwycają mnie niezmiennie. Czekam na następne stylizacje :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz świetnie, czerwień Ci pasuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo oczarowana efektem, zdecydowanie Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku! ale świetny lookbook :) mega profesjonalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny lookbook! Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia