piątek, 25 maja 2018

LOOKBOOK



24 komentarze:

  1. Świetna, niezobowiązująca letnia stylizacja. Plus fascynujący makijaż :).

    OdpowiedzUsuń
  2. super lookbook! Koszulka z takim duzym napisem to mój must have!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chce dłuższe lookbooki! Choć 2 minty! proszę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba!
    https://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz- spódniczka jest prześliczna. Ale moją uwagę przykuł Twój makijaż- jest zjawiskowy!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Lookbook�� Sama ostatnio nagrywałam i wiem ile przy tym jest pracy i frajdy. Naprawdę super!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: https://swiatwedlugidoli.blogspot.com/2018/05/top-3-najlpeszych-wpisow-na-blogu.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna lekka stylizacja ;) Kocham takie bluzki z napisami. A spódniczka ma bardzo ładny kolor ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna spódniczka! Jednak gdyby była dłuższa i z wyższym stanem - mój ideał!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo prosta, ale jaka piękna stylizacja. Perełki pod oczami - świetne

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow świetna stylizacja w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja i piękny make up! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie zmontowany lookbook, a dodatkowo bardzo w moim stylu. Wakacyjnie pięknie. Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny jest kolor tej spódniczki *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie kochana wyglądasz! <3
    Piękny makijaż.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna spódniczka 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudowna stylizacja! <3
    Najbardziej spodobała mo się ta różowa spódniczka, jest idealna i w moim ulubionym kolorze!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. So cute and nice. Great post darling! Have a nice weekend! <3

    Malefica

    OdpowiedzUsuń
  18. Prosta a zarazem świetna stylizacja! Uwielbiam pudrowy róż <3

    zapraszam do mnie: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódniczka jest mega :) Pozdrawiam i zapraszam 💝 www.aliviastyle.blogspot.com 💝

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia