wtorek, 22 maja 2018

RÓŻ | DELIKATNA STYLIZACJA | VANS

Dziś kolejna delikatna stylizacja. Przyznam wam się że zamysł sesji był całkiem inny, miało być kolorowo i zabawnie ponieważ sesja miała odbyć się w wesołym miasteczku ale niestety zostało ono złożone. Z tego powodu oglądacie dziś całkiem inne zdjęcia niż były planowane.

W dzisiejszej stylizacji królują jasne kolory, biały t-shirt z Vans idealnie współgra z pudrowo różową spódnicą z SinSaya. Do outfitu dobrałam czarną torebkę z Reserved, białe Vansy oraz duże różowe kolczyki z H&M. Aby dodać czegoś innego, niecodziennego postawiłam na różowe diamenciki które przykleiłam pod oczy. 
Dajcie znać co sądzicie o stylizacji <3







Zdjęcia - FotoHart

61 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja :) Pięknie wyglądasz ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja ta pudrowa spódniczka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo mi się podobają Twoje zdjęcia i sposób ubierania - coś delikatnego, subtelnego i pięknego ! :*

    http://luxwell99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Diamenciki to nie moja bajka, ale podoba mi się połaczenie t-shirtu z tą rozowa zwiewną spodniczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna stylizacja, podobaja mi sie zdjecia ;*

    Obserwuje Kochana :*

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja, pasuje Ci do... włosów! :)
    Bardzo fajny pomysł z tą dekoracją pod oczami. Coś nowego.

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z imprezy motoryzacyjnej :-)
    Pozdrawiam! Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful! Have a great tuesday, dear!

    Following you back ;)
    ❤ Mary María Style ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice post, I love the outfit and the makeup ^^
    Thanks for your comment in my blog, I'm following you :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Podoba mi się spódniczka ^^
    Jednym słowem nic dodać, nic ująć :) Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna stylizacja i piękne zdjęcia.
    Pasują Ci te kolory.
    malgorzatt.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Wspaniale...Bardzo podoba mi się ta stylizacja ;*


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, wyglądasz uroczo! Naprawdę pięknie :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała stylizacja, szczególnie ta spódniczka https://zoio.pl/odziez-damska/spodnice/spodnice-mini/ jest ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  14. You look so chic babe.
    Those pearls on your face looks nice.

    Much Love,
    Jane | The Bandwagon Chic

    OdpowiedzUsuń
  15. Spódniczka jest genialna, przesłodka <3 Miałam kiedyś podobną, ale moja była z takiego bardziej sztywnego materiału.

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/05/caa-przyjemnosc-po-mojej-stronie.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kreatywne zdjęcia :) Stylizacja bardzo w moim stylu w dodatku masz piękny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz, jestem fanką delikatnych stylizacji. Jak jeszcze w nich jest dodatek różu to jestem zachwycona. Świetny wpis;)

    OdpowiedzUsuń
  19. prześliczne i bardzo klimatyczne zdjątka :) spódniczka i te kryształki na Twojej buzi są cudne :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjnie wyglądasz <3 Makijaż - mistrzostwo ;) Zdjęcia genialne ;) I piękna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, so beautiful!
    I loved your look, makeup and all the pics ♥

    https://heyimwiththeband.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  22. I loved your look

    adorei seu post
    bem interessante <3

    https://dosedeestrela.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta spódnica to strzał w 10 .Bardzo dobra stulizacja.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. You look so cool!!!
    Love your outfit,
    and love that awesome make-up !!!

    KISSES

    http://virtualparadisee.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowna stylizacja! Bardzo podobają mi się koszulki, które mają takie duże logo :)
    Spódniczka ma przepiękny kolor!
    Milego dnia <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie:) kochana jak obrabiasz zdjęcia?
    Cudowne są :)

    OdpowiedzUsuń
  27. te koraliki super wyglądają! musimy takie zakupić bo super wyglądają de sesjii! :)

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  28. Que look maravilhoso!
    Super estilosa.
    Beijos.
    https://vinteedoisdemaio.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  29. Pretty :)

    http://lalabetterdayz.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  30. Really cute outfit, my friend.
    I like your skirt, it looks so nice. :)
    Have a nice day. :)

    Visit my blog, Amaterska Umjetnost ♡

    OdpowiedzUsuń
  31. Spódnica ma przecudowny kolor :)

    Zapraszam!
    mój blog
    mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Spódnica jest mega. Po za tym Natalia masz piękne nogi.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajna stylizacja :D Ja jedynie zmieniłabym torebkę na plecak -
    https://www.plecaki.info/ Najlepiej w kolorze czarnym albo beżowym i byłoby idealnie :) Podoba mi się twój styl i na pewno bede tu częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam takie delikatne, romantyczne ale i codzienne stylizacje :)
    I choć spódnica jest idealna, to mam nadzieję że zaprezentujesz nam stylizacje, gdzie motywem przewodnim będą sukienki codzienne

    OdpowiedzUsuń
  36. Zobaczcie to ! Ja właśnie dzisiaj z poczty odebrałam swój bon na 250 zł do Rossmann teraz chce z wami się podzielić http://rossmann.wygrajbonusy.pl :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Osobiście uwielbiam takie stylizacje, niebanalne połączenia.. Sama ostatnio założyłam elegancki kapelusz z trampkami i spódnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dość prosta ta stylizacja, ale taka w sam raz na zwyczajne wyjścia i żeby się dobrze czuć. Wydaje mi się, że fajnie by tu też pasowały te buty https://butymodne.pl/damskie-renda-skora-ekologiczna-c531.p290.f117.html - jak sądzicie? Oczywiście tu kombinować można wiele, w zależności od tego kto jakie ma preferencje

    OdpowiedzUsuń
  39. Klasyczna torebka chanelka to moje największe modowe marzenie. Mam nadzieję, że kiedyś je spełnię

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładnie :) Lubię takie luźne stylizacje. Ostatnio sama częściej wybieram adidasy niż szpilki. Zdecydowanie komfort jest dla mnie najważniejszy:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia